środa, 21 listopada 2012

Nail art - kosmiczne pazurki

Witam!

Lubicie motyw galaxy? Ja powiem szczerze, że jakoś specjalnie mnie nie zauroczył - był to był, nie było to nie. Na innych wyglądał ciekawie, ale sama jakoś nie miałam potrzeby zainwestowania w ciuszki bądź dodatki w tym stylu ;P Ale do czasu...

Ostatnimi czasy widziałam filmik na youtube (zabijcie mnie, ale nie pamiętam jak się nazywał) i postanowiłam zmalować sobie takie pazurki - i wtedy się zakochałam. Nie muszę mieć w szafie nic kosmicznego, ale pazurki wyglądają fenomenalnie (jak dla mnie) :] I dziś postanowiłam podzielić się z Wami pazurkami w stylu galaxy ;) No to zaczynamy...


Potrzebne nam będą:
-lakiery: czarny, biały, żółty, malinowy, granatowy
-lakier z brokatem,
-lakier bezbarwny,
-wykałaczka,
-pęseta,
-gąbeczka,
-odrobina wolnego czasu (jakieś 15 minut) :D




1. Całą płytkę paznokcia pokrywamy czarnym lakierem (Golden Rose Classics 172).

2. Na jeszcze mokrym lakierze dociskamy gąbeczkę do lakieru, zbierając jego nadmiar, w wybranych miejscach.

3 . Pęsetę bierzemy mały kawałek gąbeczki (tak, aby była ona w miarę sztywno) i nakładamy na nią żółty lakier (Miss Sporty  nr 301).

4.  Dociskamy gąbeczką z lakierem w miejsca, z których poprzednio zdjęłyśmy nadmiar lakieru.

5. Teraz na gąbeczkę nakładamy malinowy lakier (Golden Rose Classics nr 131). Możecie użyć również pomarańczowego, bądź łososiowego odcienia.

6. Dociskamy gąbeczkę do paznokci i nanosimy lakier na żółty kolor.

7. Teraz na gąbeczkę nanosimy niebieski lakier (u mnie z drobinkami - Wibo Party Nail).

8. I odciskamy go na brzegach naszego wzoru - pomiędzy czarnym, a żółtym lakierem.

9. Teraz potrzebny nam będzie biały lakier (Miss Selene nr 104) i wykałaczka - moczymy jeden z jej końców w lakierze...

10. ...i robimy kropeczki - gwiazdy na granicy czarnego i żółtego lakieru - teraz wiem, żeby zrobić je odrobinę delikatniejsze :P

11. Teraz sięgamy po lakier ze srebrnym brokatem opalizującym na tęczowo (Essence nail art special effect topper). Nakładamy go gdzieniegdzie na granicy kolorów, aby dodać odrobiny blasku :)

12. Całość pokrywamy warstwą bezbarwnego lakieru (Miss Sporty nr 010) i czekamy, aż dobrze wyschnie.

GOTOWE! :) I jak podoba Wam się efekt końcowy? :P



Mam do Was ogromną prośbę - kliknijcie TUTAJ na przycisk "FAJNE!" pod moim wpisem,
gdyż bierze on udział w konkursie na portalu szafa.pl ;) Będę Wam bardzo wdzięczna :P


21 komentarzy:

  1. Są piękne! Pomysł fenomenalny, a także wykonanie!: ) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne ! :) szkoda ze mi nigdy nie wychodzi nawet ombrie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafiłabym zrobić takiego efektu, a już na pewno upaprałbym cały pokój;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Podoba mi się takie inne dobranie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję, że ja nie mam tyle cierpliwości, bo efekt mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. duzo tych lakierow uzylas, ale efekt swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt fajny.spróbuje kiedyś!;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow super:D interesuje mnie taki motyw na paznokciach, widziałam nawet specjalne lakiery do tego ale taki sposób tez dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ostatnio strasznie się nie chce bawić z pazurkami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię robić takie paznokcie, tylko ja nie używam żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci to wyszło :D.
    Co do Twojego komentarza:
    Ludzie tacy są ;/. Trzeba mieć to w du*ie i żyć dalej :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ci wyszło ja też próbowałam ale moje wychodzą jakieś dziwne ..:D Obserwujemy..? Zapraszam do mnie na konkurs..:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)