poniedziałek, 19 listopada 2012

Nowa współpraca - Biocosmetics

Hej!

Dziś chciałabym Wam pochwalić się nową współpracą - tym razem otrzymałam paczuszkę od BioCosmetics. Jest do internetowa drogeria z własną linią naturalnych produktów. Ja wchodząc na ich stronę z chęcią wykupiłabym wszystko "na próbę" :) 



W paczuszce od tej firmy otrzymałam do testów peeling do twarzy i ciała. Nie jest to jednak taki zwykły peeling. W torebeczce otrzymujemy proszek, który same mieszamy z wodą robiąc "papkę" i wtedy dopiero możemy nakładać go na skórę. Myślę, że jest to dodatkowa zaleta, która urozmaici domowe, łazienkowe SPA ;)


PS: W końcu znalazłam troszkę wolnego czasu i mam zamiar nadrobić blogowe zaległości :P  
 Też tak macie? :) 

11 komentarzy:

  1. czekam na recenzję :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na opinię :), też teraz chciałabym podjąć jakąs współpracę myślałam o Kosmetykach MARIZA tylko szukam w necie opinij o niej :) znasz cos moze na temat tych kosmetyków jakichkolwiek opinij ?

    OdpowiedzUsuń
  3. bedziemy go razem testowac, dostalam taki sam ;) potem porownamy opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy i miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :)

    w ogóle muszę Ci powiedzieć, że na weselu każdemu bransoletka się podobała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D Nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o nim wiele... jestem ciekawa Twojej recenzji! Miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)