wtorek, 13 listopada 2012

Recenzja - Oczyszczające plastry na nos Revitale

Witam!

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją - tym razem oceniam oczyszczające plastry na nos marki Revitale. 

Cena: 8 zł
Pojemność: 5 plastrów

Od producenta:
"Magnetyczne płatki oczyszczające na nos 5 szt. Plastry - to doskonałe rozwiązanie i pomoc na takie problemy skóry jak: trądzik, wągry, zaskórniki, zatkane pory. Wysusza, łagodzi, ściąga, oczyszcza zatkane pory, usuwa wągry, działa silnie antyseptycznie. Testowane dermatologicznie i hipoalergicznie.

Magnetic Cleansing - dzięki wzmocnionym właściwościom zapewniają 100% czyszczenie porów skóry. Rewelacyjna formuła Charcoal Extract usuwa niechciane zaskórniki i odblokowuje pory jak magnes pozostawiając jaśniejszą, czystszą cerę. Rezultaty można zobaczyć już po pierwszym zabiegu .

Głęboko oczyszczające paski na nos to szybka terapia przeznaczona do odtykania porów i usuwania wągrów. Po usunięciu paska widoczna będzie poprawa stanu skóry - pory są szczelniejsze, czystsze
 i mniej widoczne".


Sposób użycia:
1. Dokładnie oczyść skórę nosa z kremów i makijażu.
2. Suchymi dłońmi otwórz torebkę z paskiem po czym usuń z paska folię zabezpieczającą.
3. Zwilż dokładnie nos.
4. Nie przyklejaj paska na suchy nos gdyż pasek nie będzie wtedy przylegał i jego zastosowanie nie przyniesie tak dobrego efektu.
5. Połóż pasek gładką stroną na wilgotnej powierzchni nosa i dociśnij aby zapewnić dobry kontakt ze skórą.
6. Pozostaw pasek na około 15 do 20 minut, aż do wyschnięcia.
7. Gdy pasek jest suchy powoli zdzieraj go zaczynając od brzegów nosa pociągając w kierunku jego środka. Jeżeli pasek trudno usunąć zmocz go i delikatnie zdzieraj.
8. Nie stosować na podrażnioną, poparzoną lub alergicznie reagującą skórę.


Dawkowanie:
Jeden pasek na tydzień. Ze względu na dość silne działanie pasków nie zaleca się stosowania więcej niż 3 pasków na tydzień.".

Moja opinia:
Od dawna szukałam czegoś na moje zatkane pory i wągry. Próbowałam już wielu specyfików: maseczek, peelingów, żeli do mycia itp. Dzięki uprzejmości drogerii nocanka.pl miałam możliwość przetestowania tych pasków oczyszczających. Jakie są moje odczucia? Rewelacyjne! :) Jeszcze nigdy nic tak skutecznie nie oczyściło moich zatkanych porów. Nawet nie pomyślałabym, że takie plastry mogą dawać taki efekt. Wystarczy nałożyć plaster na oczyszczoną i lekko zwilżoną skórę. Poniżej znajdziecie zdjęcia jak wyglądały plastry po zdjęciu ich z nosa - więcej już chyba nie muszę pisać ;)

Kliknij na zdjęcia, aby powiększyć

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie?  Tak! To ostatnio mój najlepszy przyjaciel ;)

Plastry te możecie nabyć internetowej drogerii nocanka.pl
aa

23 komentarze:

  1. zachęciłaś mnie do kupna tych plastrów :) sa dostępne w aptece? chętnie je wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie mam pojęcia. Widziałam je tylko w internecie :)

      Usuń
  2. Oprócz sklepu nocanka, gdzie go jeszcze można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zachęcająco wyglądają, ale chyba trudno będzie z dostępnością poza internetem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam ich w żadnej drogerii :(

      Usuń
  4. wow! to coś dla mnie!! niesamowity efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa propozycja, poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dostałam je do testów od drogerii nocanka.pl :)

      Usuń
  7. Wow super :D Koniecznie musze sobie coś takiego zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o świetny, muszę się z zaopatrzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow recenzja jestem zachwycona :DDD na pewnoo na pewno keidys skorzystam z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW az cieżko uwierzyć w ta skuteczność! muszę je kupić :D

    Zostałaś wyróżniona do zabawy Libster Blog u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to już wiem co muszę kupić ;)
    moje pory lubią się zapychać.. niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie przydałyby się na wągry. ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie miałam okazji takich plasterków testować :(

    OdpowiedzUsuń
  14. cena nie taka zła, chyba się skusze ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. to chyba powstało specjalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a gdzie zdjęcie z plastrem na nosku? :) też nigdy bym nie pomyślała, że takie plasterki będą skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przed chwilą zamówiłam paski :) Jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)