czwartek, 8 listopada 2012

Świeczniki decoupage - szare z białym w róże

Hej! ;)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam zamówione przedmioty z drewna do ozdobienia. Cały wczorajszy dzień poświęciłam na ozdabianiu kilku z nich. W tym poście chciałabym Wam pokazać zestaw czterech drewnianych świeczników w szarościach i bieli, z motywem róż. Świeczniki wykonane są z drewna sosnowego o wymiarach 60 x 60 mm i o wysokościach 6, 8, 10 i 12 cm.




 Świeczniki są na sprzedaż, taki komplecik kosztuje 40 zł + koszty wysyłki. 

21 komentarzy:

  1. wyglądają bajecznie, przy takich świecznikach można uzyskać świetny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze i do bólu zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zestawik takich świeczników :) tylko inaczej ozdobionych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają, ale niestety nie wpasują się do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ale ślicznie Ci wyszły ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowneee ;))

    recenzje wsyztskim ksometykow beda sie powoli ukazywac ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie otagowana, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś nominowana do Liebster Blog, zajrzyj na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są :) uwielbiam się bawić w ozdabiane świeczników, pudełek, luster, wszystkiego co drewniane :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne *_*

    zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)