wtorek, 20 listopada 2012

Tag: Liebster Blog

Hej!

Dziś przyszedł czas na odpowiedzi z tagu "Liebster Blog" do którego zostałam wyróżniona przez dwie przemiłe blogerki - RedHead Girl i Chut :) 

Wyróżnienie Liebster blog otrzymane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób, informując je o nominacji i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie.


To może najpierw pytania od RedHead Girl ;)

1. Jak najchętniej odpoczywasz?
Przed laptopem lub z książką. Jeżeli mam możliwość to lubię posiedzieć z bliskimi osobami i pograć w Scrabble i inne tego typu gry :)

2. Jaka potrawa sprawia Ci przyjemność jedzenia?
Hmm.... Fast foody :P A tak poważnie to nie mam jakiejś konkretnej potrawy, takiej naj ;P

3. Co byś w sobie zmieniła?
Ojjjj wiele ;P Jeżeli chodzi o stronę zewnętrzną to nie podoba mi się mój nos i moja figura (typ gruszki), ale staram się w sobie znajdywać również jakieś plusy :P A jeżeli chodzi o mój charakter to zauważyłam, że ostatnio jestem bardzo nerwowa i niecierpliwa i staram się z tym walczyć :)

4. Twój ostatnio największy kosmetyczny hit?
Jest ich kilka - ostatni to na pewno ostatnio recenzowane plastry oczyszczające na nos (więcej o nich tutaj). A tak poza tym to zawsze i wszędzie będę polecać Sleek'owe cienie - po prostu je ubóstwiam. Gdybym dostała kolejną paletkę w prezencie to na pewno byłabym wniebowzięta - takie już mam zboczenie :)

5. Twój ostatnio największy kosmetyczny kit?
Ostatnio nic jakoś specjalnie mnie nie zawiodło, ale nie zapomnę beznadziejnego tuszu z Paese, a raczej jego szczoteczki, bleee... ;] (więcej o nim tutaj)

6. Ulubione perfumy?
Hugo Boss - Boss Woman, jeszcze ich nie kupiłam, ale w końcu na nie uzbieram i zakupię ;)

7. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Oczywiście, że tak! Zazwyczaj latem nie nakładam na siebie nic, ewentualnie tylko tusz do rzęs. Latem staram się nakładać na moją twarz jak najmniej specyfików, bo i tak by zapewne spłynęły z mojej buźki :)

8. Co jest na pierwszym miejscu Twojej listy "must have"?
Jak widać w ramce po prawej stronie - wcześniej wspomniane perfumy, a następnie zestaw korektorów z KOBO - naczytałam się o nich na blogach dużo pozytywnych rzeczy i sama chętnie bym je przetestowała. No i oczywiście na mojej liście muszą znaleźć się Sleekowe paletki cieni :D

9. Kredka czy eyeliner?
Zdecydowanie eyeliner, kredką nie umiem zrobić ładnej, równej kreski - choć w ostatnim czasie staram się te moje braki umiejętności nadrabiać.

10. Ulubiona fryzura?
Mam ich kilka ;) Jeśli mam ochotę na rozpuszczone włosy, to grzywkę zaplatam w dobierany warkocz i podpinam na boku. Natomiast jeżeli chcę spiąć włosy to spinam je w koński ogon lub w koczek (często zdarza mi się wykorzystywać metodę "na skarpetkę") :]

11. Szminka, błyszczyk czy balsam do ust?
Balsam do ust ;) Szminek nie mam wcale (i muszę to zmienić - postanowione!). Błyszczyków mam z 10 sztuk, ale nie używam ich praktycznie, bo mnie denerwuje uczucie lepkości ;) 


I jeszcze pytanka od Chut ;)

1. Twój ulubiony ciuch?
Ostatnio bardzo polubiłam się z luźniejszymi bluzkami - a to z powodu kilku nadprogramowych kilogramów, z którymi mam zamiar powalczyć w najbliższym czasie :D

2. Jaki makijaż robisz na co dzień?
Kiedy wychodzę na uczelnię to zawsze staram się pomalować oczy cieniami (mam ich milion i kiedyś trzeba je zużyć) :P Nakładam podkład+puder, do tego cienie, tusz do rzęs i róż/bronzer ;) 10 minut i gotowe :D

3. Co chciałabyś zwiedzić?
Hmm... Paryż, chciałabym zobaczyć wieżę Eiffla na żywo ;P

4. Twoje marzenie?
Chcę być szczęśliwa, obronić magistra, znaleźć dobrą pracę i założyć rodzinkę - takie bardzo przyziemne te moje marzenia ;)

5. Ulubiona potrawa?
Nie mam takiej niestety :(

6. Najlepsza zdobycz z SH?
Ostatnio "jaram się" bluzką z baskinką w kwiatuszki, jest prześliczna :P Jestem również dumna z czarnej marynarki na podszewce i kilku innych rzeczy, ale o tym w innej (obiecanej) notce :D

7. Blog, który najbardziej Ci się podoba?
Nie mam jednego, ulubionego bloga. Lubię zaglądać na różne blogi (makijażowe, kosmetyczne, dzienniki, modowe), czytać i podpatrywać co u Was się dzieje, co nowego sobie zakupiłyście ;)

8. Ulubiony kosmetyk?
Jak już wcześniej wspominałam - Sleek'owe paletki cieni :D Są niezastąpione ;P

9. Ciekawostka o Tobie?
Co by tu napisać? Uwielbiam matematykę :] Dziwne, nie?

10. Ulubiony zapach?
Hugo Boss - Boss Woman

11. Ulubiony/a wokalista/tka ?
Imany,  Ellie Goulding, Katie Melua i Amy Macdonald . Lubię ich klimatyczne piosenki :)


Mam nadzieję, że sprostałam Waszym wymaganiom i co nieco się o mnie dowiedziałyście :) A ja do tej zabawy nominuję:

1. http://xladymonroex.blogspot.com/ 
2. http://rozowa-szminka.blogspot.com/
3. http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
4. http://baalbinkaa.blogspot.com/
5. http://na-kazda-kieszen.blogspot.com/ 

Moje pytania do Was:
1. Jak dbasz o siebie?
2. Jaki jest Twój ulubiony serial?
3. Gdzie najchętniej robisz kosmetyczne zakupy?
4. Puder w kamieniu czy sypki?
5. Ile czasu poświęcasz rano na makijaż?
6. Ulubiona marka kosmetyczna
7. Ulubiony kolor cieni do oczu?
8. Twój kosmetyczny hit?
9. Spodnie czy spódnica?
10. Paznokcie długie czy krótkie?
11. Ulubione zwierze?

13 komentarzy:

  1. Fast foody to błogosławieństwo :)
    Dzięki Ci wielkie
    A zegarek jest z euro time :)
    jeśli szukasz złotego zegarka to polecam glittera, tam są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety bez makijażu źle się czuje wiec zawsze się maluje, zazwyczaj delikatnie ale jednak

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Zapraszam na mój blog. Trwa tam
    aktualnie konkurs w którym do
    wygrania bony, im więcej osób tym
    większy bon do sklepu
    obuwniczego!!!

    KONKURS TRWA TYLKO DO 25
    LISTOPADA!!!

    Zasady są bardzo proste...

    Adres do bloga:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    Pozdrawiam, Gabriela.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też często coś wychodzi, bo mam dużo nowych włosków ze względu na kurację wspomagającą ich wzrost i te krótkie włosy czasem mnie doprowadzją do szału! ;d
    dziękuję, ze to wyróżnienie, jesteś kochana ;*

    widziałam, że dostałaś do testów peeling polinezyjski ;) u mnie czeka na recenzję, ale zdradzę Ci, że jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja też mam figurę gruszki ;/ Ramiona spoko, ładne wcięcie w talii ale za to mały biust i szerokie biodra -.-' Ale figury niestety nie zmienimy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. hah oo ja tez jestem strasznie nerwowa i niecierliwa;ddd
    pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że mi przypomniałaś, muszę kupić w końcu te plastry oczyszczające:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paryż :) Ja już zaliczyłam rok temu, ogólnie wszystko wygląda jak na pocztówce, ale drogo. Paryżanie nigdzie się nie spieszą, koszmarnie prowadzą i trudno porozumieć się z nimi w innym języku niż francuski [którego nie rozumiem ani trochę] :D Widok z Wieży Eiffla robi piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnych rzeczy można dowiedzieć się :)
    Dziękuję za nominację ;)
    W wolnej chwili z przyjemnością odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zajrzyj proszę na pocztę ;) zobacz, kto Ci się przytrafił w wymiance ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)