czwartek, 20 grudnia 2012

Galaxy nails

Hej!

Jak idą Wam przygotowania przedświąteczne? U mnie masa pracy przede mną! Sprzątanie, ubieranie choinki, ozdabianie domu wewnątrz i na zewnątrz, nie wspominając już o gotowaniu i pieczeniu ciast :P Szykują się bardzo pracowite dni, ale znalazłam chwilkę na dodanie postu ;) Dziś chciałabym Wam pokazać moje ostatnie pazurki - wykorzystałam do nich lakier z brokatem, który otrzymałam w paczuszce rozdaniowej od Basi :*

Pazurki na uczelni zrobiły furorę, wiele osób pytało mnie, co to za lakier. I tak oto ujawniam Wam tę tajemnicę:




Jak widać na zdjęciach użyłam czarnego lakieru z Golden Rose (nr 172) oraz lakieru Sensique "Fantasy Glitter" (nr 210) z tęczowym połyskiem. Efekt końcowy bardzo mi odpowiadał, paznokcie były gładkie, lśniące i sprawiały wrażenie "paznokci żelowych" :)

13 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda! w sam raz na sylwestra :)) zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja jaki piękny efekt!! SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie! ;) chcialabym umiec uzyskac taki efekt ;) pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt. A jak się je zmywa? podejrzewam, że drobinki haczą się do wacika... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie chciałam zrobić galaxy nails, ale niezbyt mi to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jakie cudowne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys podobne zrobilam na wesele;) wygladaly bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)