sobota, 8 grudnia 2012

Mikołajkowa wymiana oraz nagroda od Basi i od anikowa101

Witam! ;)

Wczorajsze popołudnie sprawiło mi wiele radości. A to wszystko za sprawą dwóch paczuszek, które do mnie dotarły: mikołajkowo-wymiankowej i nagrody z rozdania. Uwielbiam wszelakie kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne, więc możecie sobie wyobrazić jakiego miałam banana na twarzy po otwarciu kopert :)


Pierwsza paczuszka jest z wymianki mikołajkowej, którą organizowała Égotiste, a wysłała mi ją Ola (obie dziewczyny gorąco pozdrawiam :* ). Ola idealnie wpasowała się w mój gust. Wysłała mi: 
*zestaw 4 korektorów KOBO (na które za każdym razem czaiłam się będąc w Naturze),
*żel pod prysznic o zapachu malin (jest nieziemski),
*rozgrzewacz do dłoni (przyda mi się na pewno, bo jestem ogromnym zmarźluchem),
*plecioną bransoletkę z tasiemką,
*troszkę słodkości.



Ja również robiłam wymiankową paczuszkę dla Oli ;) Jej zawartość znajdziecie na blogu obdarowanej :]


***

A druga paczuszka przyszła do mnie od anikowa101 - była to paczuszka z nagrodą z rozdania. Wszystkie kosmetyki chętnie wypróbuję :)


W paczuszce znalazłam:
*balsam do ciała Venus,
*balsam brązujący Miraculum,
*krem do rąk Cztery Pory Roku (jego zapach jest nieziemski, mama już się na niego czai ;P ),
*maseczka do włosów Pantene,
*woda toaletowa Manika Bond,
*4 próbeczki.

Dziewczynom jeszcze raz dziękuję za paczuszki, sprawiłyście mi dużo radości ;) A jeżeli będzie kolejna wymiankowa akcja między blogerkami to ja od razu się na nią piszę! :P

Edit:

Dotarła do mnie również paczuszka od Basi ;) Bardzo Ci dziękuję kochana :*


12 komentarzy:

  1. wreszcie masz upragnione korektory ;) mogę się domyślać, że będą pierwsze w kolejce do zrecenzowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa paczuszka;)
    milego testowania;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zawartość paczki się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kosmetyczne przesyłki zawsze cieszą, coś o tym wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że szczęście w rozdaniach dospisuje ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)