niedziela, 23 grudnia 2012

Recenzja - Peeling polinezyjski Biocosmetics

Hej :)

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy Biocosmetics otrzymałam do testów peeling polinezyjski. Był to pierwszy produkt tej firmy, który miałam przyjemność testować.

Cena: 8,70 zł
Pojemność: 30g


Od producenta:
"Peeling do twarzy i ciała. Oczyszcza, rozświetla i wygładza naskórek pozostawiając skórę cudownie miękką i elastyczną. Super delikatny piasek z egzotycznych wysp Bora Bora, połączony z kokosową koprą i ekstraktami z morskich wodorostów tworzy delikatny peeling o magicznym aromacie kokosu".



Moja opinia:
Ten peeling to pierwszy mój kosmetyk typu "zrób to sam". Zazwyczaj kupuję produkty już gotowe do użytku, które wystarczy jedynie wycisnąć z tubki. W przypadku tego peelingu musimy same rozmieszać produkt z wodą i dopiero wtedy jest on gotowy do użytku - szczerze powiem, że było to dla mnie dodatkowe urozmaicenie, coś z czym jeszcze nie miałam styczności :) Producent zaleca wymieszać 1 łyżkę produktu z 2 łyżkami wody - jednak moim zdaniem wtedy produkt jest za rzadki i mógłby spływać, dlatego ja wymieszałam wodę z peelingiem w stosunku 1:1 i wtedy było idealnie - i tutaj daję ogromnego plusa temu produktowi (i zapewne większości produktom z tego sklepu), gdyż każda z nas może uzyskać taką konsystencję produktu, jaką lubi najbardziej ;)


Tak powstały peeling nakładamy na skórę, delikatnie masujemy i pozostawiamy na 10-15 minut. Porcja peelingu zrobionego z 1 łyżki produktu wystarcza na złuszczenie skóry twarzy i nóg - czyli całkiem sporo :) Drobinki piasku dość dobrze ścierają martwy naskórek, jednak nie jest to tak mocny zdzierak, jak np. peeling z Hean (niedługo pojawi się jego recenzja). 


Jeżeli chodzi o zapach produktu, to jest on przepiękny - bardzo kokosowy, który dodatkowo odpręża i poprawia humor podczas aplikacji. Po zmyciu specyfiku ukazuje nam się odświeżona i gładka skóra. 

Ocena: 9/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Jest to bardzo dobry produkt za niewielką cenę. Ja chętnie skuszę się na inne kosmetyki tej firmy :)

Tutaj możecie nabyć opisywany przeze mnie peeling:


9 komentarzy:

  1. oo prosze ciekawy kosmetyk ;)) pierwsze o nim slsyze ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię peeling z joanny nie planuję go zmieniać na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zapachy kokosowe :) fajnie że ma przyjemny aromat

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super bo mi z kolei zdarzają się peelingi zbyt gęste i mocne :) na ile aplikacji przewidujesz że starczy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie jest to świetny peeling do buzi ;) bardzo delikatny, ale zdziera dobrze i ten piękny zapach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)