piątek, 7 grudnia 2012

Recenzja - Revlon Matte blush róż do policzków 002



Hej!

Już dawno nie dodawałam recenzji, więc dziś będzie post o takiej tematyce :) Pod ostrzał idzie róż do policzków marki Revlon w kolorze 002 - otrzymałam go do testów od internetowej drogerii Nocanka.pl

Zawsze do podkreślenia policzków używałam bronzerów, nigdy nie miałam styczności z ich odpowiednikami w odcieniach różu. I kiedy zdałam sobie z tego sprawę, postanowiłam wypróbować ten róż ;) A co z tego wyszło dowiecie się w poniższej notce, ale najpierw troszkę podstawowych informacji o produkcie:

Cena: 18-20 zł
Pojemność: 5,1 g
Kolor: 002 "Blushing Berry"

Od producenta:
"Revlon Matte Powder Blush delikatny róż pudrowy nadaje policzkom subtelny, naturalny odcień. Wyjątkowa formuła Smooth-On z kompleksem roślinnym cudownie pielęgnuje skórę i sprawia, że kolor rozprowadza się lekko i równo, wspaniale dopełniając cały makijaż. Doskonale się rozprowadza i harmonijnie stapia się ze skórą. Praktyczne opakowanie z pędzelkiem i wysuwanym lusterkiem ułatwia aplikację wszędzie i o każdej porze dnia".



Moja opinia:
Róż schowany jest w eleganckim, czarnym pudełeczku, które producent wyposażył w lusterko i pędzelek do nakładania kosmetyku (za co ma u mnie ogromnego plusa) :) Mój róż (numer 002) ma bardzo naturalny, delikatny odcień. Można nakładać go warstwami i stopniowo zmieniać efekt na skórze, dodając coraz to większych rumieńców. Dużym plusem jest również matowe wykończenie - przy mojej mieszanej cerze nie potrzebuję dodatkowego blasku ;) Kosmetyk utrzymuje się na twarzy cały dzień.
Spokojnie mogę go Wam polecić, nawet niedoświadczone w nakładaniu różu kobiety powinny dać sobie z nim radę. 


Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i chętnie powitałabym go ponownie w swojej kosmetyczce ;)

 Róż ten dostępny jest w internetowej drogerii nocanka.pl



A Wy jakich róży używacie? Co możecie polecić?

13 komentarzy:

  1. nie mialam różu z Revlonu, a akurat szukam czegos nowego wiec chetnie skorzystam z twojej recenzji i wyprobuje go na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek pasuje ci :D
    obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczęco, baaaardzo ladnie ;) Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt genialny;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. super, tak strasznie się cieszę, że każdy dostał swój prezent i nikt nie zawiódł :) a te słowa zapewniające, iż weźmiecie udział w kolejnych wymiankach, które zorganizuję, to jak miód na moje serce! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)