poniedziałek, 24 grudnia 2012

Świątecznie... ;)

Witam moje drogie Czytelniczki :)

Na samym początku chciałabym życzyć Wam zdrowych, wesołych i pogodnych świąt, a także mnóstwo prezentów i wielu spotkań z rodzinką :)

Teraz zapewne większość z Was dopina na ostatni guzik potrawy wigilijne i przygotowanie domów/mieszkań do tych kilku świątecznych dni ;) Ja właśnie zrobiłam sobie przerwę pomiędzy gotowaniem, a sprzątaniem i zaraz będę uciekać do dalszej pracy. Ale zanim to zrobię chciałabym Wam się czymś pochwalić :)

Kilka dni temu spotkałam się z Madaleine90, która tak prywatnie jest moją dobrą przyjaciółką z liceum :) Na spotkaniu tym wymieniłyśmy się gwiazdkowymi prezentami - mam nadzieję, że Magda niedługo pochwali się na swoim blogu, co otrzymała w paczuszce ode mnie, bo ja chwalę się już teraz :P



Madaleine sprawiła mi tą paczuszką wiele radości. Woski idealnie wpasują się w świąteczny nastrój i będą świetnym tłem dla tych miłych rodzinnych spotkań. Kosmetyki już powoli zaczynam testować, peeling ma świetny zapach, już wiem, że kiedyś na pewno go zakupię! Słodkości już dawno zniknęły z powierzchni ziemi, a bransoletka z grawerem... - no same popatrzcie! :)


W ostatnim czasie otrzymałam również prześliczną karteczkę od Nelii z portalu Mieszczanka.pl, którą wykonała własnoręcznie. Bardzo lubię takie rzeczy i przez to, że sama zajmuję się rękodziełem, bardziej doceniam takie gesty. 


I chciałam Wam jeszcze pokazać jak wyglądają moje prezenty - ostatnio pisałam Wam jak zamierzam je zapakować, więc grzechem byłoby nie pokazać efektów końcowych :) Nie wszystkie prezenty są ode mnie, pakowałam również część prezentów od rodziców (poprostu mnie wykorzystali, jak zobaczyli, że pakuję swoje podarki) :P


Życzę Wam co najmniej tylu prezentów, ile jest pokazanych na zdjęciu :)

12 komentarzy:

  1. super wygladaja popakowane paczuchy, Ciesze sie, że prezent się spodobał ;) a ja tuż po świetach pochwalę się paczuchą od Ciebie ;) jeszcze raz Wesołych Świąt pełnych radości i miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowych bombeczek,
    dużo aniołków i gwiazdeczek,
    słodkiego lenistwa i oddechu
    od codziennego pośpiechu ...
    życzy .... Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prezenty ;)

    Wesołych Świąt . !

    OdpowiedzUsuń
  4. o ale super paczka ;)
    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. tobie równiez Wesołych Swiąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pakowanie wyszło Ci genialnie! bransoletka z grawerem, to niesamowity prezent :) bardzo osobisty

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie ;D uwielbiam pakowac prezenty ;DDD a i uwielbiam je dostawac haha bransoletka jest cudowna ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękna kartka! ;)
    Radosnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne prezenty!
    wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)