sobota, 29 grudnia 2012

Świecznik decoupage w róże

Witam ;)

I już po świętach, tyle było pracy, przygotowań, a tu tak szybko minęły te dwa świąteczne dni :( Dobrze, że niedługo sylwester i znów będzie można troszkę poszaleć, spotkać się ze znajomymi :)

Dziś przychodzę do Was ze świecznikiem decoupage - wykonałam go na prezent gwiazdkowy dla Madaleine90 (wspominałam o nim TU). Jakiś czas temu mogłyście oglądać tacę/stolik na łóżko, który ozdabiałam dla niej na życzenie :) (stolik znajdziecie TU). Wiedziałam, że chcę dla niej zrobić coś samodzielnie, kiedyś  rozmawiałyśmy o szkatułce i świeczniku, ale w końcu temat ucichł, a ja miałam okazję sprezentować Madzi coś wykonanego własnoręcznie. Motyw na świeczniku jest taki sam jak na tacy - żeby nic w pokoju się nie gryzło i pasowało do siebie :)



20 komentarzy:

  1. świecznik jest śliczny, tak jak i taca śniadaniowa ;) a szkatułka będzie w swoim czasie i to już niedługo, znów będziesz miała trochę pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny.:D Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny świecznik ;D Chciałabym robić takie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! <3 Uwielbiam Twoje "wyroby" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszedł piękny ;) uwielbiam różany motyw, jest taki dziewczęcy, delikatny.
    Zapraszam Cię do mojego rozdania kochana ;*
    To ja się cieszę, że wymianka cieszyła się taką popularnością i wszystko dobrze poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bardzo romantyczny, piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny:) Ja tez niedawno zaczęłam robić rzeczy z decoupage :) To jest świetne! Zapraszam :) http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mała śliczność! Piękne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)