sobota, 15 grudnia 2012

Święta, święta... ;)

Hej!

W ciągu ostatnich dni czas pędzi nieubłaganie, nie mam na nic czasu, ciągle jestem zabiegana, ale to wszystko przez te święta ;P Wczoraj po pięciogodzinnym pobycie w galerii mogę powiedzieć "Mam już wszystkie prezenty!", w końcu :) No może jeszcze nie wszystkie, bo czekam jeszcze na kuriera, ale mam nadzieję, że zdąży przed wigilią ;]

Są prezenty i co teraz? PAKOWANIE! Moja ulubiona czynność związana z dawaniem prezentów ;P Wiem po sobie, że jak prezent jest przepięknie zapakowany i przyciąga uwagę to choćby były nim najzwyklejsze skarpetki, to wspominałabym je z sentymentem ;) W tym roku postanowiłam porządnie przyłożyć się do pakowania prezentów. Obejrzałam mnóstwo filmików na youtube i pokażę Wam kilka najfajniejszych ;) To właśnie na nich planuję się wzorować:




Filmiki te oglądałam już w listopadzie i od tamtej pory zbieram i kupuję stopniowo potrzebne do tego materiały. Oto co udało mi się do tej pory zgromadzić:


Jak pewnie w każdym domu, tak i u mnie na pewno znajdziecie papier do pakowania prezentów ze świątecznym motywem (1) - taki papier zawsze dodaje nastroju świątecznego, nawet jeżeli ograniczymy się tylko do niego. Ja jednak planuję zapakować przynajmniej część prezentów w folię celofanową (3) i flizelinę (2) - ich wykorzystanie możecie zobaczyć w pierwszym filmiku (takie proste, a bardzo efektowne). Kolejnym elementem są piórka (4), a także brokaty i inne ozdoby (6) których używa się do zdobienia paznokci. Takie drobiazgi możemy ułożyć pomiędzy folią celofanową, a papierem do pakowania. Pakowanie prezentów nie obejdzie się oczywiście bez wstążeczek i tasiemek (7), którymi oplatamy pakunek i wiążemy piękne kokardy :D Może nam do tego również posłużyć sizal/sianko (5), jednak ja planuję ozdobić nim wnętrze prezentu ;) I ostatnie - gotowe torebeczki na prezenty (8). Powiem szczerze, że ja staram się ich jak najbardziej unikać, gdyż jest to już gotowe opakowanie i sami nie wkładamy od siebie nic przy pakowaniu takiego prezentu - ale może to być dobre rozwiązanie przy pakowaniu nieregularnych rozmiarów upominek, który ciężko będzie nam zapakować w papier. Jest to również dobre rozwiązanie dla leniuszków i zapominalskich. 

Większość tych przedmiotów możecie zakupić w kwiaciarniach (folie celofanowe, sizal, flizelinę, rafię) jak i w zwykłych marketach (wstążki, torebki, papier, tasiemki). Po ozdoby do paznokci warto jest się wybrać do jakiejś osiedlowej drogerii - na pewno znajdziecie tam brokat, a może również uda Wam się upolować różne hologramy :)

A Wy jak planujecie zapakować Wasze prezenty? Macie jakieś ciekawe pomysły?
Czujecie już atmosferę świąteczną? :)

23 komentarze:

  1. Christmas time! ;) Dziękuję Ci kochana :) pakowanie prezentów to coś, co uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam kupować prezenty z pakowaniem juz gorzej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pakować prezenty. Najczęściej używam w tym celu celofanu, bo zajmuje to bardzo mało czasu a wygląda efektownie :). A filmiki bardzo inspirujące. Być może w tym roku pokombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie czegoś takiego potrzebowałam ! super notka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja poprosze tak zapakowany prezent ;D zawsze najwieksza frajde sprawialo mi rozrywanie folii i papierow ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardziej od pakowania lubię...rozpakowywanie :D haha

    OdpowiedzUsuń
  7. takie paczki sie fajnie rozpakowuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na szczęście brat zajmuje się pakowaniem, bo ja tak ładnie bym tego nie umiała zrobić. oczywiście tylko prezent dla niego musiałam sama spakować, ale jakoś dałam radę. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ale ślicznie można zapakować prezent :)
    cieszę się, że święta już tuż, tuż..:D
    ale jeszcze nie czuje tej atmosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nie mam jeszcze żadnego prezentu, szook :D

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podobają mi się pomysły z pierwszego filmiku :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pakować prezenty, w ogóle kocham robić ozdoby świąteczne! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na mały świąteczny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam swoje patenty, ale uwielbiam szukać nowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zastanawiam się jeszcze, czy pakować w papier czy zostawić w torebeczkach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze mam problemy z pakowaniem prezentów w papier i strasznie się przy tym złoszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam pakować prezenty, i dobrze, że wstawiłaś te filimiki bo robiłam dużo błędów :)
    Zapraszam do mnie, u mnie przepis na nietypowy naszyjnik na obojczyk :)
    Dodajemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy w tym roku znajdę czas na pakowanie prezentów, ale przede wszystkim to najpierw muszę je kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na świąteczny konkurs, do wygrania DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam jak prezent jest dobrze spakowany ;d wtedy zawartość cieszy mnie 2x bardziej.
    Po farbowaniu już? ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)