czwartek, 3 stycznia 2013

Decoupage - kubek na pędzle do makijażu

Witam w nowym roku ;)
Jak minął Wam sylwester? Spędziliście go kameralnie w domu, a może na jakiejś imprezie ze znajomymi? :)

Dziś kolejna odsłona mojego decoupage. Już ponad rok temu kupiłam drewniany kubek, który początkowo miał być organizerem na długopisy na biurko. W międzyczasie miałam w pokoju remont i zrezygnowałam z biurka, więc i kubeczek okazał się niepotrzebny. I tak czekał sobie, aż wpadłam na pomysł, że wykorzystam go do przechowywania pędzli do makijażu. 

Wstępnie miał być on w paski, jednak serwetkę ostatecznie zdarłam i doszłam do wniosku, że lepiej będą prezentować się na nim kwiaty. A że łazienkę mam z beżach i brązach to postawiłam na kremowo-żółte tło ;)
Oto co ostatecznie wyszło:




14 komentarzy:

  1. prześliczny... na pewno jest idealną ozdobą łazienki :)
    przez Ciebie zbankrutuje, tez taki chce! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ma swój niepowtarzalny urok :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne ;)) kurcze ja muszę najpierw jakieś dobre pędzle sobie sprawić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny i śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał. Jest naprawdę boski! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piekny!;) ostatnio tez myslalam o jakims kubeczku na pędzle, ale nic mi sie nie podoba;d

    OdpowiedzUsuń
  7. no bardzo ładnie Ci powiem......jestem wrecz zauroczona :) A co to za pędzelki masz ??? jakies ciekawe....

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam w ehmmm...sloiku ozdobionym hehehe dodam zdjecia niedlugo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy, ale nowe bardziej mi się podobają :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)