wtorek, 8 stycznia 2013

Dzienny makijaż w brązach


Hej ;)

Jesienno-zimowe klimaty zagościły u mnie na dobre. Pogoda za oknem nie sprzyja kolorowym makijażom. Niestety i ja popadłam w brązową rutynę. W tym poście prezentuję mój wczorajszy makijaż, który wykonałam cieniami z paletki e.l.f.-a ;) Już chyba czas napisać jej recenzję, nie sądzicie? ;] Niestety wczorajsze światło nie było najlepsze, a do tego aparat nie chciał ze mną współpracować :(



Do wykonania makijażu wykorzystałam:
- podkład Hean Matte Touch, 
- puder sypki Manhattan,
- cienie z paletki 100 cieni e.l.f.,
- czarny eyeliner w pisaku Ingrid, 
- tusz do rzęs Avon SuperShock,
- rozświetlające kuleczki z Avon'u .






Zachęcam do polubienia mojego bloga na Facebooku
Czekam tam na Wasze głosy odnośnie kolejnego postu ;)

30 komentarzy:

  1. śliczny makijaż. Ja ostatnio uwielbiam brązy na oczach :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. aj lajk it ;) takie odcienie lubie ;) i ciebie w takich odcieniach tez lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam ani jednej paletki Sleek, na szczęście mnie nie ciągnie :) Bardzo ładny makijaż, lubię brązy na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny . Ślicznie podkreśla . <3
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż, na co dzień sama podobnie się maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż,podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatny ale musze przyznac, ze urzeka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny czyli tak jak lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo, ale to bardzo mi się podoba, trafia w moje gusta w 100% ;) może udałoby mi się go odtworzyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, delikatny, aż można się zdziwić, że wymagał tylu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w tym makijażu :) Ostatnio też lubię polecieć w brązy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie poluję na jakąś fajną paletkę w takich odcieniach :)
    ładnie Ci w takim delikatnym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna delikatna propozycja na co dzień :) niestety światło jest o tej porze roku naszym głównym wrogiem, a aparat strasznie pożera brązy i beże (przynajmniej mój) dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, bardzo ładny, delikatny makijaż. :) Podoba mi się i myślę, że mógłby mi pasować.

    Dziękuję za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ;)
    idealny do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie makijaże, sama robie sobie takie bardzo często

    OdpowiedzUsuń
  17. PIEKNE I DELIKATNE!!!

    ______________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie kolorki na dzien;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję! :* ;* hmm makijaż bardzo delikatny, ładny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesliczny makijaz! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Delikatnie, ale bardzo ładnie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)