czwartek, 24 stycznia 2013

Nowości kosmetyczne - kosmetykipolskie.com

Hej!

Dzisiaj szybciutki wpis - chciałam pokazać Wam moją paczuszkę z zakupami od kosmetykipolskie.com. Tutaj wspominałam Wam o promocji na WSZYSTKIE produkty marki Dax Cosmetics: 


Wybór był ogromny, ale niestety budżet mocno ograniczony. Ostatecznie zdecydowałam się na poniższe produkty:


Wybrałam dla siebie żel-peeling Bielendy, tonik, krem do rąk oraz krem do twarzy z Perfecty, a także peeling gruboziarnisty i krem po depilacji z tej samej firmy. Skusiłam się również na dwie maseczki z Eveline oraz na jedną z Ziaji. Do mojego koszyka wpadły róznież: płyn do demakijażu Marion, maseczka do włosów, chusteczki do demakijażu oraz wazelina (do zrobienia henny na brwi). 

Moje zamówienie przekroczyło wartość 100 zł (zamawiałam razem z mamą) i w gratisie otrzymałyśmy jeden z produktów Farmony. Można go wybrać z tej listy

A Wy skorzystałyście już z tej promocji? Słyszałyście już o tej drogerii?

***
I jeszcze chciałam Wam pokazać co w ostatnim czasie zabiera każdą moją wolną chwilę - wczoraj zamiast odsypiać to czytałam książkę i położyłam się do łóżka grubo po 24:00. Strasznie wciągająca, ale o niej opowiem Wam więcej po przeczytaniu całości ;)


30 komentarzy:

  1. Wiem, że zaglądałaś na mojego bloga, bo zostawiłas po sobie ślad w postaci komentarza.
    Jeśli podoba Ci się mój blog i lubisz go czytać, to możesz zagłosować na mnie w konkursie na bloga roku 2012 w kategori LIFESTYLE.
    Wystarczy wysłac smsa o treści c00343 na numer 7122. Koszt smsa to 1,23.
    Z góry bardzo dziękuję ;)) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych zakupów, zaszalałaś.:D Dobry wybór.:p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też czytam teraz ta ksiazke :) swietne kosmetyki wybralas, ja nigdy ich nie uzywalam wiec chetnie poczytam recenzje :0 chociaz z ziaji uzywalam ta maseczke nawilzajaca ale jakos nie bylam z niej szczegolnie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore zakupy :) A ta ksiazka to o czym jest , jest ciekawa ?
    PS. zostalas nominowana przeze mnie do zbawy :)
    http://annaminmakeup.blogspot.ie/2013/01/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :)

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na produkty Perfecty sama bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo sobie tego wybrałaś, teraz czekam na recenzję ;)

    wczorajszy egzamin okazał się prościutki ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej drogerii, ale uwielbiam te peelingi z Perfecty, tylko, że ja używam enzymatycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są kosmetyki z Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej! :* świetnie prowadzisz tego bloga! - zapraszam do nas na: http://always-back-for-you.blogspot.com/ pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post.Chętnie bym je wszystkie wypróbowała
    A Tymczasem zapraszam do mnie na udział w konkursie, do wygrania jest talon na fajne zakupy, zasady są bardzo proste, szczegóły link poniżej:
    http://modnywieszak.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ile nowosci;) super;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. A na ile jeszcze miałam ochotę, ale się powstrzymałam ;P

      Usuń
  14. przydałby mi się takie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. polecam! Szybka wysyłka i bardzo dobry kontakt ;)

      Usuń
  16. ja też m.in. dlatego zaczęłam oglądać plotkarę, ale wolno mi to idzie! świetny blog, pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo ale się obkupiłyście! nie słyszałam o drogerii ale już ją lubię ^^ kiedyś zmywałam make up chusteczkami z Biedry :D

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :)) Oj tak te paletki są mega!!:) Jak najbardziej polecam :) Tymbardziej, że kosztują zaledwie 11 zł :) Prawie tyle co jeden cień w Inglocie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To się obkupiłaś :D ja na razie wykorzystuje swoje zapasy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś ciekawe kosmetyki :D Czekam na recenzjeeee :)

    Ps. zapraszam na rozdanie do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś otagowana u mnie na blogu:
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)