czwartek, 17 stycznia 2013

Projekt "kolory tęczy" - tydzień 1

Jakiś czas temu przyłączyłam się do projektu "kolory tęczy", a jego pomysłodawczynią była Asia. Bardzo się cieszę, że udało mi się jeszcze na niego załapać, bo same wiecie jak bardzo lubię robić kolorowe makijaże, a każdy pretekst do ich wykonania jest dobry :]




Na pierwszy tydzień obowiązują cztery kolory - czerwień, pomarańcz, zieleń i fiolet, czyli coś, co lubię ;) Już kiedyś pokazywałam Wam makijaż w podobnych kolorach, jednak nie użyłam do niego zielonego kolorku. Dziś prezentuję podobny makijaż, jednak z kilkoma drobnymi zmianami ;)




Do wykonania tego makijażu użyłam:
1. Podkład Catrice Photo Finish,
2. Puder Manhattan Loose Powder,
3. Cieni Sleek - z paletek Acid i Curacao,
4. Eyeliner w pisaku Ingrid,
5. Tusz do rzęs Avon SuperShock,
6. Róż do policzków Revlon Matte blush,
7. Bronzer Sunkissed,
8. Błyszczyk Paese Colore Mio nr 504.


I cała buźka ;)



Jeżeli macie ochotę, to może jeszcze przyłączyć się do zabawy ;)

44 komentarze:

  1. bardzo Ci ładnie w takich odcieniach! ja za zielonym nie przepadam, ale tu przelamuje pozostałe barwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy makijaż ;) ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam cos z listy moich seriali :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! a używasz jakijś bazy pod cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat nie nakładałam żadnej, bo makijaż robiłam tylko do zdjęć ;) A na co dzień używam bazy z ArtDeco. Mam jeszcze z Hean, ale jeszcze jej nie testowałam ;)

      Usuń
  5. ooo kurcze ;D odwaznie ;D ale fajne polaczenie roznych kolorow ktore zazwyczaj do siebie nie pasuja ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zbliżeniach wygląda okej, ale na zdjęciu całości mamo, rewelacja!!! Do twarzy Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zwykły aparat i złe światło robią swoje ;) Ale baaardzo dziękuję :*

      Usuń
    2. Właśnie, mam wrażenie, że pozjadało na zbliżeniach, ale na całości chyba aparat złapał co miał złapać i bardzo mi się tak podoba ;))

      Usuń
  7. Fajny makijaż, pasuje do koloru Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, masz naprawdę fajnego bloga i z przyjemnością dołączam do obserwatorów, jeśli chciałabyś się odwzajemnić zapraszam do mnie, a ten makijaż jest super :)
    Będę śledzić wszystkie kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny, ja zrobiłam bardzo podobny na ten tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne, wyraziste kolorki.:P
    Obserwuję.;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci pasuje taki makijaz :) Kolorki sa piekne !

    OdpowiedzUsuń
  12. o jejciu, cóż za cudo!! :)
    połączenie kolorów jest genialne ! ♥

    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż dość odważny ale piękny! :)
    dziękuje za obserwowanie i ja obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż, bardzo podobają mi się te kolorki które użyłaś, twoje oczy wyglądają obłędnie:)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  15. rany, kochana! jak ja bym chciała tak umieć malować się <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! też chciałabym umieć robić takie coś! :) umiem połąćzyć dwa na kilka sposobów ale nie z taką precyzją ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest do wyćwiczenia ;) Ja sama jeszcze nie umiem wszystkiego, ale grunt to próbować swoich sił i ćwiczyć ;) Z każdym podejściem będzie co raz to lepiej :)

      Usuń
  17. Zerknij do mnie, bo Cię otagowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny makijaż :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny makijaż, świetne połączenie kolorków ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana, robisz czasem decoupage na zamówienie?
    konkretnie chodzi mi o hustecznik, gdyż moja mama niedługo ma urodziny i jakiś czas temu wspominała, że by taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma problemu ;)
      A jaki dokładnie wzór/kolor by Cię interesował? I na kiedy dokładnie jest Ci on potrzebny? :)

      Możesz napisać do mnie na maila: iskrzyniarz@interia.pl ;)

      Usuń
    2. oczywiście miałam na myśli chustecznik, a nie 'hustecznik' ;d cóż za błąd mi się wkradł! już piszę ;*

      Usuń
  21. czuje wiosne <3 pięknie jest:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Soczyście bardzo :) podoba mi się
    Jednak że nie chciało by mi się malować tak. Ja zawsze szybko podkład, puder, tusz i nara :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudooownie :) chyba sama muszę zaopatrzyć się w sleeki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny makijaz uwielbiam takie polaczenia i paletkę sleeka acid :) Równiez bawię się w tym projekcjie :) miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)