piątek, 11 stycznia 2013

Promocja na kosmetyki marki DAX Cosmetics

Czy słyszałyście już o promocji na kosmetyki Dax Cosmetics? Obejmuje ona wszystkie linie tej firmy: Perfecta, Cashmere, Dax Cosmetics, Dax Men oraz Dax Sun, Yoskine, a także Celia. Całkiem sporo tych linii kosmetyków, czyż nie? Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie - i to w przystępnych cenach. Wyprzedaż trwa do odwołania ;) A gdzie obowiązuje taka promocja? W internetowej drogerii kosmetykipolskie.com ;)


Kliknij na powyższy banner, aby zobaczyć promocyjne produkty

Na promocji znajdziecie m.in. krem i bazę pod makijaż, które recenzowałam TUTAJ. Ja już powoli spisuję na kartce  listę z produktami, które chcę kupić. Na chwilę obecną interesują mnie:
*maseczki do twarzy,
*krem matujący,
*krem do rąk,
*peeling gruboziarnisty
*tonik do twarzy,
*fluid matująco-kryjący,
*żel-peeling dla mojego męcizny - żeby już nie narzekał, że ciągle kupuję jakieś kosmetyki ;] Tym razem i on coś dostanie - może choć raz nie będzie komentował kolejnych zakupów ;) 


Możliwe, że moja lista jeszcze ulegnie zmianie (zapewne ze względów ograniczonej zasobności portfela). Lecz mam ochotę na naprawdę wiele produktów, nie tylko tych promocyjnych :)


Używałyście któregoś z tych produktów? Polecacie? A może polecacie jakieś inne kosmetyki tej marki, które powinnam sobie zakupić? :)

17 komentarzy:

  1. Nie lubie linii 'No problem' jakoś na mnie nie działa ale polecam gorąco krem na dzień intensywnie matujący aktywny cynk + ekstrakt z żurawiny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z linii "No problem" i chciałam przetestować ;)
      Dzięki za opinię ;)

      Usuń
  2. nie słyszałam, ale z przyjemnością zajrzę na stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię peeling z tej firmy, kusisz mnie teraz! ja mam oszczędzać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj, kupuj ;P Nie tylko ja będę miała wyrzuty sumienia ;P Zaczniemy oszczędzać od przyszłego tygodnia :D

      Usuń
  4. ja kocham peelingi z tej firmy! ideał dla mnie. Nie podrażnia, nie wysusza a zdziera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, dawno dawno temu moja mama miała peeling z Perfecty - ten gruboziarnisty i w końcu udało mi się go znaleźć, uwielbiałam go :)

      Usuń
  5. Fajnie że informujesz :D Ja jeszcze nic nie mam z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. *zaslania oczy* nie rob tego!! ;D mam za duzo juz kosmetykow ^^ a tak mnie kusi teraz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! ;) I dziś albo jutro złożę zamówienie - muszę tylko dokładnie przejrzeć sklepik, żeby potem nie żałować, że czegoś nie zauważyłam :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. hie hie hie ]:->

      Dziś albo jutro zrobię zamówionko :D To już naprawdę jakaś choroba jest ;)

      Usuń
  8. dobrze wiedziec, krem do rak i paznokci wydaje sie byc ciekawa pozycja . obserwuję, a jeśli interesuje Cię recenzja podkładu Rimmel Match Perfection, to zapraszam serdecznie w odwiedziny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kilka peelingów saszetek z tej firmy ;) musze w końcu wypróbowac xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj i dziel się opiniami! ;) Chętnie zajrzę i poczytam ;)

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)