sobota, 19 stycznia 2013

Recenzja - malinowy żel pod prysznic Balea

Hej!

Dziś pierwsza recenzja kosmetyku do kąpieli. Pod ostrzał biorę żel pod prysznic marki Balea (dostępna w niemieckich drogeriach DM). Czy jestem nim zachwycona? Zapraszam do dalszej lektury!

Cena: 5-6 zł (dostępne na allegro)
Pojemność: 300 ml
Zapach: malinowy

Od producenta:
"Kremowy żel pod prysznic Balea z cennymi ekstraktami sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka a piękny zapach działa kojąco na zmysły. Testowany dermatologicznie".


Moja opinia:
Produkt ten otrzymałam w ramach mikołajkowej wymianki, o której wspominałam Wam tutaj. Do tej pory nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy, gdyż nie są one dostępne w polskich drogeriach. Po rozpakowaniu paczki moim oczom ukazała się buteleczka z motywem soczystych malin. Od razu byłam ciekawa co i to i "z czym to się je" :) 



Buteleczka jest dość poręczna z wygodnym otwarciem-pstrykiem, które jest idealne przy mokrych dłoniach. Trzeba zauważyć również, że zawiera ona 300 ml produktu - zazwyczaj standardowe opakowania zawierają 200-250 ml. Po otworzeniu produktu czuć przepiękny zapach malin, który idealnie umila kąpiel. Nie jest on słodki, ani mdły - jest wręcz idealny. Zawsze kiedy chcę poprawić sobie humor to sięgam po ten produkt. Sam żel jest w kolorze różowym i jego konsystencja jest średnio-rzadka. Jest to chyba najbardziej wodnisty żel pod prysznic jaki miałam przyjemność testować - co zresztą widać na zdjęciu powyżej (te z Was które uwielbiają żele o gęstości jak np. Palmolive mogą być rozczarowane i niezadowolone). Żel dobrze myje skórę, lecz nie pieni się jednak zbyt mocno. Naniesiony na gąbkę czasem znika w niewyjaśnionych okolicznościach.

Ocena: 6,5/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Jeśli będę miała taką możliwość to tak, przede wszystkim dla tego zapachu. 

28 komentarzy:

  1. Szkoda, że jest taki wodnisty o wiele bardziej wolę gęste płyny. Ale zapach musi być zniewalający :)

    Bardzo fajny blog, na pewno będę wpadać częściej! + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach <3 już go czuję :D ^^
    szkoda tylko,że wodnisty :( jak chodzi o żele lubię dużoooo piany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sama się skuszę właśnie przez zapach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Balei mam szampon o tym zapachu i jest po prostu obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! *.*
    ______________________________
    Serdecznie zapraszam na konkurs :

    http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/2013/01/konkurs_15.html#comment-form

    Nagrody czekają !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli zapach ma fajny to juz lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. jest świetny <3
    zapraszam: http://madllin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak malinowy to musi być boski zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie miałam okazji do uzywania tych produktów ;P muszę się za nimi rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful.


    Have a great weekend, sweety!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki o zapachu malin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach malin i kąpiel z tym żelem była by bardzo miła. Ja obecnie w prezencie od męża dostałam dwa takie żele tylko o innych zapachach i te zapachy są również obłędne:)
    Oczywiście również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie wygląda ładnie wiec i zapach musi być fajny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://poliskowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham wszystko, co malinowe <3

    OdpowiedzUsuń
  16. w takich chwilach żałuje że nie ma u nas dm uwielbiam takie żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń

  17. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tego zapachu.. Nie miałam jeszcze tego produktu..;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się rewelacyjnie...obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam żele pod prysznic firmy Balea. Testowałam już chyba wszystkie zapachy. Malinowy przypadł mi najbardziej do gustu :) nie wiem dlaczego ale w moim przypadku wszystkie żele Balei pieknie sie pienią jak żadne inne. Może poprostu za mało produktu nakładasz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)