wtorek, 29 stycznia 2013

Zielony, fioletowy, żółty - projekt "kolory tęczy" - tydzień 2

Hej!

Dziś kolejna odsłona projekty "Kolory teczy". Mój pierwszy makijaż z tego cyklu możecie zobaczyć tutaj. Niestety nie zdążyłam go dodać w ubiegłym tygodniu, ale szybciutko nadrabiam te zaległości :) W poprzednim tygodniu obowiązywały kolory: zielony, fioletowy i dowolnie wybrany kolor - ja skusiłam się na żółć. Oto moja propozycja - makijaż limonka:


Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Catrice Photo Finish,
*puder sypki Manhattan Loose Powder,
*baza pod cienie Hean,
*cienie z paletki Sleek Acid, Curacao,
*cienie z paletki 100 cieni e.l.f.,
*biały cień Kobo,
*czarny eyeliner Wibo,
*tusz do rzęs Avon SuperShock,
*bronzer Sunkissed.





Jak oceniacie moją interpretację tematu? :)

24 komentarze:

  1. chyba ktoś tu mnie powoli przekobuje do koloru zielonego w makijażu, choć na sobie nie bede go probować, bo pogryzie sie z moimi piegami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za zielenią za bardzo nie przepadam na swoich oczkach, ale czasem fajnie jest się pobawić ;)

      Usuń
  2. wiesz że bardzo ładnie wyglądasz w zielonych cieniach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale dziękuję ;* Nie przepadam za zielonym u siebie, ale może czas to zmienić? :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak ładnie ;))

    http://madllin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, ale jak dla mnie za "odważne" kolory:)


    Zapraszam do zabawy:
    http://msiksigrekzet.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie to wygląda :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny :) jak wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, ja już chcę, żeby tak było za oknem ;) Zielono!
      ;)

      Usuń
  8. Nie moje kolory, ale przyznaję wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszedł, strasznie mi się podoba u brunetek zielony makijaż albo ciuszki :) jedyne co to wyciągnęłabym cienie nawet wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym, żebyś mnie kiedyś pomalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie to razem wyglada , ta zielen jest zabojcza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. *.* jaaaaa ! też chcę tak umieć! *.*
    Bardzo bardzo mi się podouje! :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj właśnie zrobiłam sobie podobny makijaż.:D Lubię takie kolorki, pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego ja nie umiem sobie czegoś tak ślicznego zmalować? :( :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się kiedy zieleń zdobi powiekę - b.ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)