czwartek, 21 lutego 2013

Całuśne usta! - red & white

Hej!

Ostatnimi czasy w blogosferze popularne stały się zabawy z malowaniem ust na przedziwne kolory :P Ja również postanowiłam spróbować i powiem Wam, że spodobał mi się ten efekt ;) Oczywiście nie jest to makijaż ust na co dzień, ale na jakąś imprezę może się super sprawdzić - na pewno przyciągałybyście wzrok wszystkich! :)

Ja pokusiłam się na wersję czerwono-białą (choć na zdjęciach wygląda na różowo-białą) :] Wykorzystałam czerwony pigment i biały cień Kobo oraz przeźroczysty błyszczyk.



Co myślicie o takich wariacjach na ustach? Próbowałyście już swoich sił w takim makijażu? :)

23 komentarze:

  1. czym ty to zrobilas? to twoje usta? nie poznaje kolezanki ;D szczegolnie na tym z przygryziona warga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw nałożyłam wazelinę na usta, żeby je nawilżyć i żeby kolor "miał się czego trzymać" :) Następnie nałożyłam czerwony pigment z Kobo na całość, a potam usta złożyłam w słynny "dzióbek" i nałożyłam biały cień ;)
      Na koniec delikatnie nałożyłam błyszczyk.
      Voila! :)

      Usuń
  2. Genialnie wyglądają te usta, muszę Ci powiedzieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, efekt genialny! a trwały jest?
    na imprezę w sam raz, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj nie mam pojęcia, bo po zmalowaniu ich szybko starłam ten makijaż ;( Na pewno te ostre granice pomiędzy kolorami mogą się zatrzeć dość szybko

      Usuń
  4. Super to wygląda :D Zrobiłam podobne usta do konkursu ale po zdjęciach zmyłam od razu bo mam straszny nawyk oblizywania ust :P

    OdpowiedzUsuń
  5. usta wyglądają hmm kusząco hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyciąga wzrok ale trzeba mieć idealnie wypielęgnowane usta jak Ty bo myślę że by podkreślało suche skórki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne !:) muszę też spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne usta :-)

    theladyaleks.blogspot.com

    obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze stawiam na klasykę jednokolorową, choć zaczynają mi się podobać cieniowane usta, więc trochę się o siebie martwię ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt!:) Chyba wypróbuje któregoś pięknego dnia :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny efekt ,na imprezie na pewno sprawdzi się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne połączenie, nawet w wersji różowej, która jest widoczna na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)