czwartek, 14 lutego 2013

Decoupagowe serce

Hej!

Pozostając w temacie walentynek, kwiatów i serduszek, chciałabym pokazać Wam mój ostatni wyrób: zawieszkę-serduszko ;) Serduszko to dostałam w gratisie do zamówionych szkatułek i chusteczników, i początkowo nie miałam na nie pomysłu. Ale przyszedł na nie odpowiedni czas i stworzyłam z nich białą zawieszką w różowe róże na pudrowej tasiemce. Można ozdobić nią torebkę, klucze, bądź sypialnię ;)


A może Wy macie pomysł do czego wykorzystać to serduszko? :)

23 komentarze:

  1. Ja takie serduszko na pewno powiesiłabym gdzieś na ścianie :)
    A mam takie pytanie, te kwiatuszki na serduszku są namalowane przez Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, te różyczki to wzór z serwetki (metoda decoupage) :) Nie umiem tak ładnie malować niestety :(

      Usuń
  2. U mnie na pewno wisiałoby w pokoju dziecinnym :)
    Śliczne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny i wzór bardzo mi się podoba :)
    Myślę że można by z niego naszyjnik również zrobić ;)
    + dziękuje kochana za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne:0 ja bym powiesiła w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie pieknie prezentowaloby sie na mojej fioletowej scianie w pokoju ;D nic nie sugeruje ;D dodam do tego, ze nienawidze czerwonych walentynkowych serduszek, a to mniedo siebie całkowicie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne, w klimacie walentynkowym ;) ja to bym chciała takich mnóstwo, żeby stworzyć coś takiego w sypialni: http://www.voila.pl/135/u1vvm/index.php?get=1&f=1

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym takie serduszko przypieła do kartki, do portfela albo do kłódki zakochanych < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładne :)

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  9. kurs kursem i tak zdasz na 6 bo swietnie to robisz, tylko co potem;)))

    serduszko jest piekne, nie wiem co bym z nim zrobiła, ale na pewno byłoby u mnie gdzies na widoku:))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne serce :) Szczęśliwych walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne :) ja bym zawiesiła pod jakąś lampą :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)