środa, 20 lutego 2013

Lekcja makijażu - Ocean spokojny


Hej!

Tak jak obiecałam Wam kilka dni temu, tak robię - dodaję stepik makijażu wykonanego na piąty tydzień projektu "kolory tęczy" :)

Królują tutaj niebieskości i zielenie, a pomarańcz na dolnej powiece ma za zadanie imitować złocisty piasek ;)

Co wykorzystałam do wykonania makijażu:
*baza pod cienie Hean,
*cienie z paletki Sleek Curacao (Blue Lagoon, Blue Hawaiian, Apres Midori, Screwdriver, Tequila Sunrise, Espresso Martini),
*eyeliner w żelu Essence,
*tusz do rzęs Avon SuperShock.

1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie (Hean).



2. Nad załamaniem powieki i w zewnętrznym kąciku nakładamy intensywnie niebieski cień (Sleek Curacao - Blue Lagoon). Delikatnie rozcieramy.


3. Pod niebieski cień nakładamy jasny błękit (Sleek Curacao - Blue Hawaiian) i rozcieramy.


4. Na środek powieki (omijając wewnętrzny kącik) nakładamy zielony cień (Sleek Curacao - Apres Midori). Rozcieramy granicę zieleni i błękitu.


5. W wewnętrzny kącik aplikujemy żółty cień (Sleek Curacao - Screwdriver).


6. Na dolną powiekę nakładamy pomarańczowy iskrzący cień (Sleek Curacao - Tequila Sunrise).


7. Czarnym cieniem (Sleek Curacao - Espresso Martini) rysujemy kreskę - w zewnętrznym kąciku oka. 


8. Teraz czarnym eyelinerem (Essence) malujemy cieniutką kreseczkę i przy zakończeniu delikatnie unosimy ją do góry.


9. Tuszujemy rzęsy (Avon SuerShock). Gotowe!


I jeszcze kilka ujęć makijażu:




Lubicie takie kolory na Waszych powiekach?

11 komentarzy:

  1. dwa oka w roznych kolorach? to kiedy tak przejdziemy po mieście? ;D
    poza tym pokazalas troche odcieni z paletki i spodobał mi sie kolor Martini ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą paletkę już recenzowała, o tutaj: http://iv90-jewellery.blogspot.com/2012/02/recenzja-paleta-cieni-sleek-curacao.html
      :)

      Usuń
  2. Hehe ja to bym ci za to zabrała wszystkie kosmetyki do oczu, o! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ponownie kochana :* kurcze, ja z tego co pamiętam po prostu usunęłam wszstkie linki, jakie prowadziły do tej strony z mojego bloga... Więc jeśli to było jedyne źródło, a problem nadal jest, to możliwe, że jeszcze kiedyś ten link na Twoim blogu gdzieś figurował :/ może wpisz w google adres twój i tamtego bloga i w ten sposób przekonasz się czy jeszcze gdzieś jest? Może akurat wyszuka :)
    Jak ja wchodze z chrome, i z mozilli, to się nic takiego nie wyświetla jednak, więc moze juz usunął sie ten link? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny :P
    P.S - z matematyki dobrze, polskiego średnio, angielski dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam makijaże krok po kroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki fajny instruktaż, może w końcu nauczę się malować cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda makijaz nie w moich kolorach, to i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)