piątek, 8 lutego 2013

Makijaż - fiolet, niebieski, pomarańcz - projekt "kolory tęczy" tydzień 4

Witam!

Nadeszła pora na kolejną odsłonę makijażu z projektu "Kolory tęczy". Tym razem wszystkie możliwe kolory do wykorzystania zostały narzucone, nie było mowy o dowolnym dobieraniu :) Oto co powstało w ramach niebieskości, fioletów i pomarańczy:


Ta brzydka pogoda za oknem niestety nie pomaga w zrobieniu ładnych zdjęć oddających rzeczywiste kolory :(



Chciałam się jeszcze pochwalić, że już wszystko pozaliczałam, została mi już jedynie bieganina za wpisami ;) Mam wolne do 03.03 ;]

23 komentarze:

  1. Bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż.
    Patrząc na takie kolory od razu mam wrażenie, że wiosna jakby bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i dlaczego ja przez moje piegi nie moge sobie zrobic takiego makijazu?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo masz piegi? :P

      A tak poważnie to nie przesadzaj mała, nie są aż tak baaaaardzo widoczne ;)

      Usuń
  4. Piękny makijaż i kolorki fajnie skomponowane pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie doobrze, zobaczysz! nie ma się co martwić na przyszłość :)
    kolejny śliczny makijaż! jak Ty to robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieeekny :D

    oj tak bednarkiem sie jaralam jakis czas temu w sumie wteyd co i wsyzscy haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie wyszło rewelacyjnie. :) świetny makijaż. :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Prawie miesiąc wolnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, kolorowo, mega kobieco
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:*:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolory! bardzo intensywne. piękne robisz makijaże!

    xoxo, ANECIA
    ROZDANIE- ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super makijaż! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo intensywny pomarańcz - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaz :) takie intensywne żywe kolory :) bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)