poniedziałek, 25 lutego 2013

Makijaż: żółty, niebieski, czerwony - 6 tydzień projektu "kolory tęczy"

Hej!

Przedstawiam Wam dziś przedostatni makijaż z projektu "kolory tęczy". Tym razem do dyspozycji miałam 3 kolory: czerwony, żółty i niebieski. Co z tego powstało? Zobaczcie i oceńcie ;)






Wykorzystałam:
*baza pod cienie Hean,
*czerwony pigment Kobo,
*cienie z paletki Sleek Curacao (Blue Lagoon, Blue Hawaiian, Bloody Mary) oraz z patelki Acid (perłowy błękit),
*biały cień Kobo,
*niebieski eyeliner Wibo,
*tusz do rzęs Avon SuperShock.


16 komentarzy:

  1. Zawsze trudno mi jest sobie wyborazić jak to wyglada na całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodane foto połowy twarzy (bo malowałam tylko jedno oczko) :)

      Usuń
  2. kolory są cudowne i makijaż zresztą tez :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż. Ładnie to wszystko wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i znów przypomniały mi się wakacje :P
    pozytywnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cię krece o.O
    Ale dałaś czadu!
    Mega mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to Ci powiem ,ze zaszalałaś ;)
    fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty,możliwe, że będę zaglądać tu częściej. Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś z tym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach ten pigment kobo ostatnio jest w kazdym twoim makijazu ;D oby tak dalej bo go uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. odważny :) ogrzał mi trochę dzisiejszy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)