sobota, 2 lutego 2013

Makijaż - żółty, różowy, zielony - projekt "kolory tęczy" tydzień 3

Hej!

Już powoli kończy się trzeci tydzień tęczowego projektu, więc najwyższy czas dodać moją propozycję. W tym tygodniu obowiązywały trzy kolory: żółty i 2 dowolne - ja pokusiłam się o róż i zieleń. Oto moja wersja makijażu:


Niestety aparat nie chciał ze mną współpracować i strasznie pozjadał kolorki i zdjęcia wyszły takie nijakie ;( Po roztarciu różu z żółtym powstał mi piękny pomarańcz ;-p

Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Catrice Photo Finish,
*puder sypki Manhattan,
*baza pod cienie Hean,
*cienie z paletek Sleek Acid (żółty, różowy, zielony) oraz Curacao (Apres Midori, Screwdriver, Singapore Sling),
*eyeliner Wibo,
*tusz Avon SuperShock,
*bronzer Sunkissed.


Przez to dziwne światło zdjęcia wyszły jakby były mega wyretuszowane, a poprawiłam tylko kontrast :(

29 komentarzy:

  1. odcien rozu jest zdecydowanie moim faworytem w tym makijazu ;) te kolorki sa takie socyste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z całej tęczowej trójki ten makijaż najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż:)

    Masz bardzo ładny kształt brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana piękny makijaż i widać ten pomarańcz :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarzy mi się z latem:) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie, kobieco i kolorowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze ślicznie - piękna tęcza, wesoła :) jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorowy makijaż oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny makijaz;) faktycznie szkoda ze bez lepszego oswietlenia bo byloby cudo !

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak wiosennie się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny, nie przejmuj się aparatem, makijaż wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie martw się zdjęciami, widac kolorki, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały makijaż! Szkoda że mi nigdy by taki nie wyszedł :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki świetnie dobrane :)i bardzo soczyste :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lato poczułam :) świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo soczyste kolory - makijaż idealny na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna cera i bardzo ładna kreska :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje makijaże :) w ogóle to zauważyłam że wykonujesz je w taki sposób że od razu można poznać że to Twoja sprawka :))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie :) wydaje się proste, ale wiem że takie nie jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)