sobota, 23 lutego 2013

Mix wiosennych bransoletek na gumeczce

Hej!

W ostatnim czasie pochłonęło mnie robienie bransoletek na gumczce - w wielu kolorach. Niby zwyczajne, popularne, ale tak wiele wariantów kolorystycznych pozwoli na tworzenie mnóstwa kombinacji w zależności od naszego (na)stroju ;)

Szesnaście kolorowych bransoletek, w pastelowych, perłowych odcieniach ze szklanych koralików. Bransoletki na przeźroczystej gumce, dzięki czemu dopasowują się do obwodu ręki.



Różne wersje zestawień kolorystycznych - miksuj i dobieraj tak, jak lubisz!


cena:
4 zł/szt

18 komentarzy:

  1. Piekne :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo ładne wiosenne bransoletki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są!:)
    Sama kiedyś robiłam biżuterię, ale jakoś zrezygnowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. supershock to jeden z moich ulubionych tuszy zaraz obok tego i jeszcze takiego z różową szczoteczką, nie pamiętam nazwy xd

    bransoletki są prześliczne, perełkowe szczególnie przypadły mi do gustu :) zawsze o takich marzyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne bransoletki! Ta turkusowa mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:) ja sobie ostatnio zrobiłam bransoletkę z ćwiekami:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne bransoletki!
    hmm oby sie sprawdziły ja jeszcze ich nie używałam haha muszę sie na to przygotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam je kiedyś ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się możliwość ich różnorodnej kombinacji :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)