wtorek, 12 lutego 2013

Recenzja - peeling cukrowy "Slim no limit" Hean

Hej!

Dawno nie dodawałam tutaj recenzji kosmetycznych, więc najwyższy czas na taki post ;) Dziś na tapetę biorę cukrowy peeling do ciała marki Hean. 

Cena: 10,99 zł
Pojemność: 200 ml
Zapach: limonka
Gdzie kupić? Na stronie Hean, ostatnio widziałam wersję solankową w Naturze

Od producenta:
"Peeling ujędrniający pod prysznic.
Zawiera:
mieszankę cukru i złuszczających drobinek - intensywnie usuwa martwe komórki naskórka i odblokowuje pory. Masaż drobinkami doskonale pobudza ukrwienie i dotlenia skórę.
limonkę – odświeża i tonizuje skórę.
wyciąg z żeń-szenia – stymuluje odnowę naskórka, odżywia skórę i przeciwdziała jej starzeniu.
wyciąg z bluszczu – wspomaga modelowanie sylwetki oraz usuwanie toksyn ze skóry, działa przeciwobrzękowo
d-panthenol – skutecznie nawilża, zapobiega podrażnieniom i nadaje skórze miękkość.
Peeling złuszcza zrogowaciałe warstwy naskórka, odświeża i wygładza skórę, poprawia jej jędrność i elastyczność. Stosowany dwa razy w tygodniu w widoczny sposób przywraca skórze naturalny blask i sprężystość".



Moja opinia:
Produkt znajduje się w dużej tubie, która zamykana jest na solidny zatrzask. Mimo mokrych rąk pod prysznicem nie ma problemu z jego szybkim otwarciem i wyciśnięciu produktu. Zaraz po otworzeniu opakowania czuć intensywny zapach cytrusów, który jest dosyć chemiczny (kojarzy mi się z zapachem płynów do mycia naczyń o zapachu cytrusów :P). Peeling jest gęsty, żelowy i "treściwy" - zawiera wiele drobinek łuszczących martwy naskórek. Kosmetyk ten bardzo dobrze ściera, jest to jeden z lepszych produktów tego typu, których dotychczas używałam. Po jego zastosowaniu skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Jedynym jego minusem jest zapach - czasem przeszkadza, jednak czego się nie robi, aby być piękną? :)


Ocena: 9,5/10 (odejmuję pół punktu za zapach)
Czy kupię ten produkt ponownie? Chętnie wypróbuję pozostałe peelingi ten marki, ten zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie :) 

 Miałyście już styczność z tym produktem? Lubicie tę markę kosmetyczną? 

23 komentarze:

  1. zapach musi być cudowny! <3 uwielbiam takie owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go! :) Na początku pachniał mi... właśnie płynem do mycia naczyń xD Jednak potem bardzo polubiłam ten cytrynowy zapach :) Uwielbiałam z niego korzystać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, po jakimś czasie nos się przyzwyczaja ;) A kosmetyk jest super ;)

      Usuń
  3. nie ma to jak trzec cialo peelingiem, ktory wyglada i pachnie jak cif ;D
    ja chyba skusze sie na peelinh hean w wersji niebieskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj, chętnie o nim poczytam ;) Ciekawe czy jest równie dobry, co jego limonkowy brat :P

      Usuń
  4. Wolę te delikatne i kremowe, moja skóra innych nie lubi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wyobraziłam sobie zapach i już nie koniecznie mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się do niego przyzwyczaić ;)

      Usuń
  6. nie znam ale hmm zaintrygował mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go jeszcze :D Kolor mi się strasznie spodobał :D Lubie kosmetyki o żywych kolorach :D Ciekawa jestem jak pachnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, kolor jest bardzo intensywny :P

      Usuń
  8. Fajny :) nadchodzi wiosna więc ja pewnie też będę musiała pomyśleć o jakimś bardziej owocowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba sobie sprawię ten piling :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie chyba by zapach odrzucił :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks so much for your comment on my blog. Following you now on GFC, hope you can follow back =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam tego peelingu, nawet nie mam żadnego produktu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fuuuja chemiczne cytrusy ;x już go nie lubię :D ale przejde się do natury i wyniucham :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na mnie tez zrobil wrazenie ;D juz po smaym zdjeciu jakos mam ochote go przetestowac ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten peeling i jak za tę cenę to naprawdę był dobry - dość dobrze ścierał, przyjemnie pachniał tylko teraz zdecydowanie wolę peeling kawowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jeden z lepszych peelingów dostępnych na rynku. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)