wtorek, 19 lutego 2013

Recenzja - peeling gruboziarnisty Perfecta

Witam! ;)

Z marką Perfecta nie miałam zbyt dużej styczności - do tej pory miałam od nich jedynie krem i maseczki, z których byłam zadowolona, więc jakiś czas temu skusiłam się na kilka produktów tej marki. Chciałabym Wam przybliżyć jeden z testowanych przeze mnie produktów - gruboziarnisty peeling wygładzający do twarzy. 

Cena: 1,50-2,00 zł
Pojemność: 10 ml (dostępne również w opakowaniach 60ml)
Dostępność: drogerie typu Natura oraz na kosmetykipolskie.com


Od producenta:
"Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt.".



Moja opinia:
Peeling umieszczony został w niewielkiej saszetce o pojemności 10ml. Po otworzeniu saszetki czuć delikatny morski zapach, który jest bardzo przyjemny, daje uczucie świeżości. Kosmetyk ten jest niebieskiego koloru i ma widoczne czarne i żółtawo-zielone granulki. Po nałożeniu na twarz czuć dość mocne ścieranie, które może być nieprzyjemne dla osób o cerze wrażliwej (im bym nie polecała tego peelingu). Kosmetyk ten bardzo dobrze ściera martwy naskórek, cera po jego zmyciu jest gładka, miękka i oczyszczona - dokładnie taka, jak obiecuje nam producent. Produkt idealny do cery mieszanej i tłustej.
"Resztki" peelingu, które pozostają na moich dłoniach, wmasowuję w nie i robię im małą odnowę. Takie dwa w jednym - peeling do twarzy i rąk. W tej roli sprawdza się równie dobrze, co na twarzy ;) Jedna saszetka wystarczyła mi na 4 użycia.


Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, z pewnością jeszcze w niego zainwestuję, moja skóra bardzo go polubiła ;)

Jeszcze obowiązuje promocja na WSZYSTKIE produkty marki Dax Cosmetics, więc możecie kupić powyższy peeling w promocyjnej cenie ;)


Miałyście przyjemność stosować ten peeling? Jak wrażenia?

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Perfecty, te do twarzy są naprawdę rewelacyjne i dzialaja- czasami az za bardzo, mnie nawet wysuszają skórę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o nim ale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremy z Perfecty zle na mnie dzialaja, jednak z ciekawosci uzylam ten peeling i bardzo go polubilam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię peeling z Perfecty, ale wersję drobnoziarnistą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie wygląda :P

    everythingstartswithadream18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tylko drobnoziarnisty, ale jak odwiedzę Rossmana to może skuszę się na gruboziarnisty.
    może będzie lepszy efekt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię Perfectę, ale inne kosmetyki.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, ja też zazwyczaj jestem zadowolona z produktów Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no wygląda fajnie :D Ja niedawno dostałam do testów peeling z BingoSpa i jest mega! :D ale to dodam za jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam z nim kiedyś do czynienia i bardzo dobrze się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna recenzja :)
    czasem taki relaks jest naprawdę przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja lubie peeling enzymatyczny z Perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie bardziej polecam tę wersję drobnoziarnistego...jest dużo fajniejszy i o dziwo jeszcze lepiej peelinguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam że sama nie miałam z tą firmą większej styczności ale tym peelingiem naprawdę mnie zachęciłaś;)
    Z chęcią nawet przeczytałam Twoje zdanie na jego temat:) Jeśli mówisz że idealnie ściera naskórek i wystarcza na ok. 4 razy to zdecydowanie coś, czego szukam:)
    Muszę koniecznie spróbować!:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że recenzja się przydała ;) Mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się równie dobrze jak u mnie ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Nigdy jeszcze nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)