piątek, 22 lutego 2013

Wiosenne zakupy

Hej

Za oknem jeszcze biało i zimno, ale u mnie już powoli rozpoczyna się wiosna. Już nie mogę doczekać się pierwszych cieplejszych dni, aby móc zrzucić ciepłe swetry, kurtki, szaliki i czapki. Tęskni mi się już za kolorowymi i zwiewnymi ubraniami oraz wesołymi makijażami. Pierwsze powiewy wiosny dotarły do mnie za sprawą zimowych (!) wyprzedaży. W niedzielę zaszalałam i kupiłam kilka ciuszków i dodatków, ale udało mi się zmieścić z całością w 200 zł :)


Reserved 45zł
Reserved 15zł
Reserved 35 zł
Bershka po 30zł
Zara 40zł

Polecam Wam wybrać się do Reserved - dodatkowo na przecenione rzeczy obowiązuje obniżka -30%, więc warto iść i poszperać ;) Te zakupy zainspirowały mnie do stworzenia kilku nowych dodatków, a oto ich pierwsza, mała część. Więcej pojawi się niedługo na blogu: 


Niedawno też wspominałam Wam o moim nowym kosmetykowym "must have". Nie mogłam za długo czekać i postanowiłam złożyć zamówienie na cocolita.pl Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dołożyła do koszyka czegoś więcej. I w ten oto jakże cudowny (magiczny?) sposób stałam się posiadaczką trzech nowych paletek cieni:


Mam jeszcze ochotę na kolorową paletkę Technic. Muszę dopisać ją do mojej "wish listy" :]

A Wy jesteście już gotowe do nadejścia pierwszych cieplejszych dni?

16 komentarzy:

  1. Same genialne rzeczy wszystko mi się spodobało ale najbardziej torba i spodnie i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy mega :D Ja ten naszyjnik kupiłam za 45zł!!! Ale na szczęście za bon wygrany w konkursie czyli tak czy siak za darmo :P

    Paletki cudneeee :D A ja jeszcze nie zamawiam a już zmieniłam zdanie 4razy xD I dalej nie wiem którą wybrać, bo najchętniej wzięłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaa, naszyjnik i pasteloVe spodnie- świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik i paletki sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaa! Te spodnie za taką cenę ale Ci zazdraszczam! *.*
    Sama bym kupiła!
    Też się już wiosny doczekać nie mogę!
    A w związku,ze moja szafa w 3/4 idzie do wyprzedaży i oddania to nowe się przydadzą ciuszki ;)

    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj mi moje paletki!! ;D ten sleek jest piekny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz grzeczna to dostaniesz ;) Chociaż tą kolorową chętnie bym sobie zostawiła ;P

      Usuń
    2. ale co dostane? twojego sleeka? ;D
      kradziejko ty! ;D nie oddam, moge pozyczyc ;D

      Usuń
  7. Jak będziesz grzeczna to dostaniesz swoje :P O Sleeku to możesz pomarzyć sobie, nikomu go nie oddam! :P
    A kolorową sobie kupię przy następnym zamówieniu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaa jak tylko wypróbujesz te paletki daj znać! :D Świetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo jakie świetne zakupy :)
    bransoletki i sleeki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupki:)
    Fajna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie i bluzka z RE <3 oddaj mi je :D
    Olałam ostrzeżenie i jestem :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)