czwartek, 7 marca 2013

Brązowy naszyjnik z piórkiem oraz nagrody z konkursów

Witam!

Oto mój kolejny wyrób - posrebrzany naszyjnik z brązowym piórkiem, przywieszką i koralikami w odcieniach brązu. A do kompletu - brązowa bransoletka. Długość naszyjnika to: 82 cm, natomiast długość bransoletki to: 19,5cm.



Cena:
naszyjnik - 20 zł
bransoleta - 18 zł

Lubicie pierzastą biżuterię? :)

***

I chciałam Wam jeszcze pokazać moje nagrody z blogowych rozdań. Pierwszy konkurs odbywał się u stylowej kosmetyczki. Nagrody w tym konkursie ufundował serwis bangla.pl


I kolejna nagroda - z konkursu makijażowego z Wibo, który odbył się u JustineKonkurs niestety się nie odbył, bo moja praca była jedyną zgłoszoną na konkurs, ale w ramach nagrody pocieszenia otrzymałam pomadkę oraz cienie, za które gorąco dziękuję ;)


Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków, częścią być może się z Wami podzielę, ale to może za jakiś czas ;] Obecnie zapraszam Was na moje małe rozdanie, do wygrania kosmetyki i biżuteria ;)



ZAPRASZAM! :)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych! Z niecierpliwością czekam na recenzję kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria bardzo ładna <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna biżuteria, gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, nagrody też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o pieronie, super ten naszyjnik, a jest opcja żeby na nim uwiązać kilka większych koralików, oprócz piórka? wtedy biere w ciemno ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jeszcze dodać tam kilka koralików, nie ma problemu ;) Dodałam tutaj kilka koralików, aby tworzyły komplecik do bransoletki ;) A bez piórka robiłam coś w tym stylu, gdzie są same koraliki i jest ich bardzo dużo: http://szafa.pl/c11127707-lancuszek-winogrono-bez-nude-braz-promocja.html

      :)

      Usuń
  6. nie przepadam za taką biżuterią ale fajny jest :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci się poszczęściło! gratuluję :)

    ja uwielbiam pierzastą biżuterię <3 naszyjnik jest cudny! muszę pokazać go mojemu chłopakowi. Będzie wiedział, co może mi kupić jako prezent na jakąś okazję ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ile nowości :)
    wszystko super :)

    + Bardzo proszę o głosy. Wszystko o głosowaniu znajdziesz pod tym linkiem:
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/2013/03/help-me.html
    To bardzo ważne :)
    Z góry dziękuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie gratuluję wygranych! :))
    biżuterię pierzastą lubię i to bardzo, aczkolwiek mam wrażenie, że totalnie do mnie nie pasuje :((

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranych :)
    Bardzo ładny naszyjnik:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham biżuterię z piór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)