sobota, 9 marca 2013

Duża szkatułka decupage w róże (12 przegródek)


W końcu udało mi się dokończyć moją nową szkatułkę i chustecznik. Dziś pokażę Wam szkatułkę, jest większa od poprzedniej - ma 12 przegródek, dzięki czemu można zmieścić w niej więcej cennych skarbów ;)

Szkatułka ma ten sam wzór co poprzednio - czerwone, pomarańczowe i czerwone róże. Tym razem jednak postanowiłam je nieco rozjaśnić i górną część szkatułki pokryłam jasną, kremowo-żółtą farbą. Mam wrażenie, że dzięki temu szkatułka wygląda weselej, przyjemniej dla oka ;)

Jej dokładne wymiary to: szerokość: 28cm, długość: 28cm, wysokość: 7cm. Szkatułka pokryta jest kilkowa warstwami lakieru z połyskiem, dzięki czemu łatwo jest ją utrzymać w czystości.



cena:
szkatułka - 80zł

***
Przypominam również o moim kosmetyczno-biżuteryjnym rozdaniu:

21 komentarzy:

  1. O jejku jest cudowna :DD Taka szalenie kobieca!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się w niej zakochałam! idealnie by pasowała do mojego pokoju <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawila mnie zawartosc-dawaj bialy zegarek! ;D uwielbiam dekupaź w Twoim wykonaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ekstra, tez czasm robie decoupage:)

    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna! idealna na takie drobiazgi. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna szkatułka :), ja długo szukałam właśnie jakiejś szkatułki, kuferka na biżuterię ;p i w końcu znalazłam taka idealna z 5 szufladami ;p niestety nie udało mi się w niej zmieścić wszystkich dupereli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wygląda...i te przegródki och aż chciało by się jedną lub dwie takie mieć. Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te różyczki są przepiękne :) Jak Ty znajdujesz czas na robienie takich cudeniek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna szkatułka z pięknym motywem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna szkatułka *.*

    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubóstwia te Twoje cudowności! Myślę że za jakiś czas, zamówię podobną! Pięknie by wyglądała w mojej sypialni *.* oo tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNA!!!
    A ten biały zegarek ..... Aż łza się w oku kręci bo mój biały "wysiadł" a miał zaledwie 5mc ;(;(;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)