niedziela, 17 marca 2013

Makijaż "wiosenna łąka" - żółć i biel Kobo z zielenią e.l.f.'a

Hej!

Za oknem mroźno, ale pięknie przygrzewa słoneczko, powolutku czuć wiosnę ;) Makijaż troszkę na wyrost wiosenny, ale jakoś trzeba tę wiosnę skusić, żeby do nas zawitała. Wykorzystałam biały i żółty cień Kobo oraz zieleń i brąz z paletki e.l.f.'a. Zakochałam się w tej bieli Kobo - polecam wszystkim, którzy szukają białego matowego cienia do rozjaśniania wewnętrznego kącika (teraz są w promocji w Naturze). A poniżej efekty mojej zabawy:


Do wykonania makijażu wykorzystałam:
- podkład Hean "Matte Touch",
- puder sypki Manhattan,
- baza pod cienie Hean,
- cienie Kobo biały (101) i żółty (103),
- cienie z palety 100 cienii e.l.f. (brąz i zieleń),
- eyeliner Wibo,
- tusz do rzęs Avon SuperShock,

- bronzer Sunkiessed.

Paznokcie:
-lakier Hean "Top music",
-lakier Pierre Rene nr 11.


***

I chciałam jeszcze przypomnieć o moim nowym rozdaniu, które wystartowało wczoraj.


21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i subtelny wiosenny makijaż :)

    http://colorfulmadworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze nawet pazurki do kompletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za żółcią na powiekach, ale wygląda naprawdę wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ja też dziś zrobiłam mojej koleżance wiosenną metamorfozę :) zapraszam do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, w sam raz na wiosnę. Kolor zieleni na paznokciach również lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. No mega!
    Jestem zakochana w Twoich makijażach widać,że wkładasz ws nie całe serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny delikatny makijaż :D Podoba mi się połączenie kolorów :D No i odcienie takie ciepłe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż bardzo mi się podoba, zwłaszcza roztarcie, ale taka delikatność również ;)
    więcej uśmiechu na zdjęciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bardzo wiosenny makijaż i te zielone pazurki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ustami bym poszła bardziej w róz, ale oko na bogato, znaczy podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, piękny makijaż :)
    Pachnie wiosną :)

    Buziaki,
    ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż , podoba mi się ;)
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No ładnie ładnie :) świewny blog i mam nadzieję że tak zostanie?? :D cieszę sie że wpadłam przez przypadek ... OBSERWUJE :D

    Zapraszam do mnie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście z taką wiosną się kojarzy <3
    a jak Ci pięknie w nim ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)