poniedziałek, 4 marca 2013

Pink & orange - wiosenny makijaż ze Sleek "Respect"

Witam!

Przyszła pora na pierwszy makijaż wykonany paletką Sleek "Respect". To dopiero moje początki z nią, ale już jestem w niej zakochana ;) Śliczne kolory idealne na wiosnę, wszystkie pasują do mojej niebieskiej tęczówki oka i pięknie wydobywają jej kolor. To był bardzo dobry zakup :) Pigmentacja jak we wszystkich sleek'owych paletkach - bardzo dobra, ale o tym  napiszę Wam w innym poście. Makijaż ten wysłałam na konkurs u Justine ;)

Na pierwszy ogień poszedł makijaż z różem i pomarańczem - istnie wiosennie :P Dziś taki sam makijaż zrobiłam sobie na uczelnię ;)



Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*podkład Catrice "Photo Finish",
*puder sypki Manhattan Loose Powder,
*baza pod cienie Hean,
*cieni z paletki Sleek Respect (James Brown, Count Basi Beige, Aretha Orange, Roberta Black, Cameo Cream, O'Jays, New Jack Pink),
*eyeliner Wibo - czarny,
*tusz do rzęs Avon SuperShock,
*bronzer Sunkissed.







Cienie te kupiłam na stronie Cocolita.pl

Co myślicie o takich kolorowych makijażach na dzień? Chcecie opis krok po kroku? :)

21 komentarzy:

  1. ale ty masz te oka piekne, do tego wykonane tymi slicznymi sleekami bardzo w moim guscie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oka pięknie podkreślają kolorki tych cieni. Wszystkie idealnie mi pasują i w ten oto sposób Respect jest obecnie moją ulubioną paletką ;)

      Usuń
    2. do czasu zakupu nastepnych ;D

      Usuń
  2. Piękny makijaż, w sam raz na przywoływanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, wiosna to coś, czego potrzebuję ;) Mogłaby już zawitać na dobre ;)

      Usuń
  3. BArdzo ładnie te cienie się ze sobą pokrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne robisz te makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym, żebyś mnie kiedyś pomalowała :)
    Twoje włosy wyglądają bardzo zdrowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak daleko siebie mieszkamy, bo z chęcią bym kogoś zmalowała ;)
      A włoski niestety mają strasznie zniszczone końcówki od prostowania i kręcenia ;( Muszę niedługo odwiedzić fryzjera, ale nie chcę za dużo włosów stracić i odwlekam ten moment jak tylko mogę ;P

      Usuń
  6. Jest śliczny, masz niesamowity talent! Bardzo mi się też podoba dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, jak ja lubię Twoje makijaże! :) Ja dzisiaj patrzyłam ceny Eveline w polskim sklepie- 3.65 euro za opakowanie. To chyba nie jest źle, co? :)

    Weryfikacja wyłączona. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, ta paletka super !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż! bardzo pozytywny ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :) Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jak wiosennie ♥
    podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki wiosenny makijaż :) Śliczny!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)