poniedziałek, 11 marca 2013

Recenzja - lakier do paznokci mySecret nr 147 Lavender

Z tęsknoty za cieplejszymi dniami coraz częściej w sklepach oglądam się za pastelowymi kolorami - nieważne czy są to ubrania, dodatki, czy kosmetyki kolorowe - wszystkie pastele przyciągają mój wzrok. I dokładnie tak samo było z tym lakierem:


Już jakiś czas temu pokazywałam Wam moje zakupy wyprzedażowe i znalazło się tam sporo pasteli. Jednak tym razem przychodzę do Was z lakierem do paznokci ;) Obecnie w drogeriach Natura obowiązuje promocja na lakiery do paznokci marki mySecret - kosztują one 4,99 zł. W swojej ofercie marka ta ma wiele pięknych wiosennych kolorów, było mi bardzo ciężko wybrać jeden, ale ostatecznie zdecydowałam się na pastelowy fiolet - numer 147. Jak się sprawuje? 

Cena: 7,99 zł (obecnie w promocji za 4,99 zł)
Pojemność: 10ml
Kolor: Lavender - nr 147

Od producenta:
"Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug".


Moja opinia:
Tradycyjnie opis produktu rozpocznę od strony wizualnej - otóż lakier kupujemy w eleganckiej buteleczce w kształcie sześcianu. Pędzelek jest tradycyjnej wielkości, dobrze nakłada się nim lakier na paznokcie, choć czasem lubi smużyć na paznokciach. Sam lakier dość szybko schnie, za co daję mu ogromny plus. Aby pokryć ładnie paznokcie nakładam dwie warstwy produktu. Lakier utrzymuje się na paznokciach około 2-3 dni (na mojej słabej płytce), po tym czasie lubi sobie gdzieniegdzie odprysnąć - czyli radzi sobie przyzwoicie. Po tym czasie i tak zazwyczaj zmieniam kolor na pazurkach. Ogólnie rzecz biorąc jestem z niego zadowolona, ma piękny kolorek, który zawładnął moim sercem ;)



Ocena: 8/10
Czy kupię ten produkt ponownie?  Z pewnością skuszę się na inne kolorki tej marki - już upatrzyłam sobie kilka kolorów ;)

A Wy miałyście już lakiery z tej firmy? Jak je oceniacie?

19 komentarzy:

  1. Prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :)) tak wiosna,.. tego pragnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale Cie rozumiem, ja ostatnio się wybrałam na przechadzkę po galerii i zakochałam się w nowej kolekcji H&M, jest tak kolorowa i wiosenna, i te printy, no szał!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa cudny kolor :D Tak się wiosennie robi przy takich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor cudowny, mam nawet podobny u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest piękny, uwielbiam liliowe i fioletowe odcienie. ;) Cena też zachęca, aż się dziwię, że nie mam żadnego lakieru z mySecret!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny kolorek :D
    Miałam już kiedyś jakiś z tej serii :) Fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczny kolor!

    Musze kupic :)

    Buziaki!

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. coś za pastelowymi fioletami nie przepadam, ale u Ciebie kolorek wyglada przepięknie ;
    )

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek, taki wiosenny:)
    Zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, ale pastele to u mnie okolicznościowo, nie podobają mi się na moich pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)