środa, 27 marca 2013

Sznurkowe bransoletki - marynarska i fiołkowa delikatność

Hej

Kilka postów wcześniej pokazywałam Wam skręcaną, pastelową bransoletkę. Dziś przychodzę ze zdjęciami jej nowych sióstr - czerwonej marynarskiej oraz delikatnej fiołkowej ;)

Bransoleta wykonana ze skręcanego sznurka w czerwonym kolorze oraz z posrebrzanych elementów. Długość bransoletki to około 18cm. Dodatkowo bransoleta ozdobiona przywieszką w kształcie kotwicy - co dodaje jej marynarskiego stylu


Bransoletka wykonana z posrebrzanych elementów oraz skręcanych sznureczków o średnicy 6 i 8mm. Sznureczki w kolorach: fioletowym, różowym-pudrowym i kremowym. Dodatkowo bransoleta została ozdobiona przywieszką w kształcie bucika - szpilki . Długość bransoletki to około 19,5cm.

cena:
czerwona - 10zł
fiołkowa - 16zł

20 komentarzy:

  1. Ta trójkolorowa wygląda świetnie! Ale kotwiczka przy czerwonej również mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona podoba mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiołkowa śliczna :)
    a bazę peel off chyba kupię dużo osób poleca :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona jest genialna ! Dziękuję za życzenia, dziękuję dziękuję dziękuję <3 pozdrawiam ciepło, Adriana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kotwica od razu przypomniała mi o morzu! Ja chcę lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ta delikatna strasznie mi się podoba :D Ale ta czerwona z tym marynarskim akcentem <3 mmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. fiołkowa podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory obydwóch bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam problem ze systematycznością,dlatego mam nadzieję,że taka rozpiska pomoże ;)

    druga bransoletka totalnie podbiła moje serducho,serio! ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)