czwartek, 21 marca 2013

Zakręcona bransoleta w pastelach

Hej!

Dziś pierwszy dzień wiosny, więc postanowiłam przywitaj ją na kolorowo i pastelowo :P Niedawno otrzymałam moją paczuchę z półfabrykatami do wyrobu biżuterii i pochłonęło mnie tworzenie. Dziś pokażę Wam jakże pozytywną, pastelową bransoletę ze skręcanych sznureczków, ozdobioną przywieszką w kształcie kwiatuszka. Długość bransoletki to około 19,5-20cm. 



cena:
bransoleta - 19 zł

***

Przypominam również o moim rozdaniu - do wygrania zestaw kosmtyczno-biżuteryjny:

Podobają Wam się takie sznurkowe bransoletki?

23 komentarze:

  1. Piękna! Ja uwielbiam takie bransoletki!
    A ta jest taka pozytywna ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim stylu, ale kolory ma prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne kolorki :D Widziałam bransoletki w takim stylu ale żadnej nie mam :D Ta jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna ;D niedługo będzie moja ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna na lato :))
    W ogóle to przez ostatni czas w ogóle nie mogłam wejść na Twojego bloga :| Ciągle wyskakiwało mi jakieś dziadostwo... Mam nadzieję, że teraz już nic mi nie wyskoczy i znowu będę mogła komentować, tak jak kiedyś :))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i bardzo wiosenna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. taka wiosenna! dobrze mieć chociaż wiosnę na bransoletce skoro nie ma jej nigdzie :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jest coś, czego Ty zdolniacho nie potrafisz? ;*
    Wszystko co zrobisz bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)