poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Chustecznik decoupage w róże z dodatkiem koronki

Witam w to piękne, słoneczne, poniedziałkowe popołudnie ;)

Dziś chciałam pokazać Wam mój (w końcu) dokończony chustecznik. Dołączył on do mojej szkatułki i tworzą zgrany duet ;) Wybrałam ten sam motyw róż i kolory tła. Chustecznik postanowiłam dodatkowo ozdobić delikatną koronką na łączeniu kolorów. 

Jego wymiary to: szerokość: 13,5cm, długość: 25,5cm, wysokość: 9cm. Chustecznik posiada wysuwane dno.






Cena:
chustecznik - 39 zł

19 komentarzy:

  1. cudo!;)
    zapraszam na nowe rozdanie na blogu;]

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny <3 nie przestanę się zachwycać Twoją twórczością ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. koronka jest piękna, nadaje jeszcze większej elegancji

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieram się do zrobienia pokrowca na pudełko z chusteczkami i jakoś nie mogę się zebrać :) ten jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie przestaniesz zadziwiać mnie swoją twórczością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny chustecznik i wspaniały motyw kwiatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też posiadam taki drewniany chustecznik, ale nie jest aż tak ładny jak Twój, podziwiam talent! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wspaniały *.*
    masz talent kochana! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda prze ślicznie :D Jesteś niesamowicie zdolna :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)