niedziela, 7 kwietnia 2013

Lekcja makijażu - mój makijaż od podstaw


Hej!

Dziś pora na kolejny post z cyklu "lekcja makijażu". Tym razem jednak pokusiłam się o pokazanie Wam tego makijażu krok po kroku, ale od podstaw. Skupię się nie tylko na oczach, ale i na całej twarzy. Dzięki temu będziecie mogły zobaczyć jak zazwyczaj wygląda mój makijaż i jak wyglądam bez niego :)


Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Catrice photo Finish nr ,
*korektory Kobo,
*puder sypki Manhattan Loose Powder nr 01,
*baza pod cienie Hean,
*cienie z paletki Sleek Respect (James Brown, Count Basi Beige, Aretha Orange, Roberta Black, Cameo Cream, O'Jays, New Jack Pink),
*eyeliner Wibo - czarny,
*tusz do rzęs Avon SuperShock,
 *bronzer Sunkissed.




1. Nawilżamy twarz kremem i czekamy, aż kosmetyk się wchłonie.
2. Nakładamy na twarz podkład Catrice Photo Finish.


3. Na niedoskonałości nakładam zielony korektor Kobo z paletki korektorów. Jeżeli cienie pod oczami są nadal widoczne to można nałożyć czerwony lub fioletowy korektor Kobo, który świetnie się u mnie sprawdza. W tym przypadku jednak sam podkład wystarczył.
4. Delikatnie wklepuję niewielką ilość podkładu na korektor, aby go zakryć.


5-6. Teraz przechodzimy do makijażu oka. Niewielką ilość bazy pod cienie nakładamy na powieki górne i dolne.


7. W zewnętrznym kąciku i w załamaniu nakłądamy malinowy cień (Sleek Respect - Otis Red).
8. Załamanie powieki podkreślamy ciepłym brązowym cieniem z drobinkami (Sleek Respect - James Brown) i delikatnie wyciągamy go ku górze.


9. Na środek powieki nakładamy pomarańczowy, perłowy cień (Sleek Respect - Aretha Orange).
10. Wewnętrzny kącik oka wypełniamy białym, matowym cieniem (Sleek Respect - Gladys White).


11. Przechodzimy do podkreślenia dolnej powieki. Zewnętrzny kącik zaznaczamy czarnym, matowym cieniem (Sleek Respect - Roberta Black). 
12. Na pozostałą część dolnej powieki nakładamy pomarańczowo-rudy cień (Sleek respect - O'Jays).


13. Czarnym eyelinerem Wibo malujemy cieniutką kreseczkę na górnej powiece i w zewnętrznym kąciku delikatnie wyciągamy ją ku górze. 
14. Kremowym, matowym cieniem (Sleek Respect - Cameo Cream) podkreślamy skórę pod łukiem brwiowym.


15. Patyczkiem kosmetycznym nasączonym mleczkiem delikatnie zbieram nadmiar podkładu z brwi. Następnie podkreślam je ciemnym cieniem i czarną kredką.
16. Tuszujemy rzęsy.


17. Matujemy twarz pudrem sypkim Manhattan.
18. Konturuję twarz bronzerem, nakładając go nieco poniżej kości policzkowych.
I GOTOWE ;)

Jeszcze małe porównanie z cyklu "przed" i "po". Znajdźcie 3 różnice ;P


Teraz nikt mi nie powie, że mam idealną cerę. Postaram się nie serwować Wam zbyt często takich drastycznych widoków ;) Teraz już wiecie w jakiej kolejności zazwyczaj wykonuję swój makijaż. Tak już się przyzwyczaiłam i tak mi jest wygodniej ;)

32 komentarze:

  1. Mało kto ma idealną cerę, ale z Twoją naprawdę nie jest źle ;) Poza tym masz piękne rysy!

    OdpowiedzUsuń
  2. już bez przesady ... świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszło; lubię takie kolory u niebieskookich :) ja zaczynam makijaż od oczu a nie od podkładu jakby się miało coś osypać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak z przyzwyczajenia robię, bo boję się, że podkładem "wjadę" na cienie :P Dziękuję :*

      Usuń
  4. Śliczny makijaż ,a cerę serio masz super :) Mam koleżankę, która jak zmyję podkład to pojawia się tysiąc pryszczy i zaskórników i to jest masakryczna cera :c

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż ZApraszam http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny tutorial, musze wyprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to zrobiłaś ;) I bardzo pomocny post i makijaż jak zawsze świetny kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post :)
    masz świetne oczy do malowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. łał! no efekt powala ;) nie znam osoby, która by miała idealną cerę ;p każdy ma jakieś niedoskonałości, ale sztuką jest je sprytnie zakryć. U Ciebie to akurat nie problem, bo cera i tak jest ładna :)
    Ja nie umiem rozcierać cieni tak ladnie :( może to wina pędzelka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to może być wina pędzelka! Ja mogę Ci polecić kulkę z Essence, koszt około 8-10zł. Mam go i baaardzo lubię (widoczny na zdj nr 14) :D
      Możesz spróbować i daj znać jak efekty ;)

      Usuń
  10. Ja nie umiem cieni nakładać :D już tylu sposobów próbowałam...;x a makijaż nakładam w zasadzie tak samo jak Ty:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz nie mogę się doczekac paletki Respect , którą przedwczoraj zamówiłam w sklepie Cocolita. Ten makijaż bardzo mi pomoże stawiac z nią pierwsze kroczki :)
    Prosze o więcej takich makijaży z wykorzystaniem paletek Sleeka. Nie opuszczę żadnego posta obiecuję! :)
    Szukam inspiracji i uwielbiam czytać takie posty!

    Testuję, recenzuję, polecam ♥

    blog | facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją od niedawna, cały czas kombinuję i jestem z niej zadowolona ;) Te jasne cienie mogłyby być troszkę bardziej napigmentowane, ale nie ma tragedii :P
      Cieszę się, że stepik się przyda ;)

      Usuń
  12. Wygląda ślicznie, nawet sama będę próbowała coś podobnego zmalować - wg wskazówek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość, że przepiękny makijaż to jeszcze bardzo pomocna instrukcja! Świetny post, oby jak najwięcej takich, niedługo wypróbuję ten makijaż :) Uwielbiam Cię za takie posty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Och kochana nic, a nic się nie przestraszyłam ;)
    Fajnie Ci to wyszło, a więc hmm proszę o więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z makijażem czy bez - wyglądasz świetnie!
    Step niesamowicie pomocny, może w końcu skuszę się na takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dostanę go w naturze albo rossmannie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupisz go w Naturze ;) Podobno mają również kosmetyki Essence w Douglasie ;)

      Usuń
    2. dziękuję kochana za odpowiedź ;*

      Usuń
  17. Piękny makijaż.
    Jeśli masz możliwość i ochotę możesz mi pomóc osiągnąć cel ;)
    http://www.siepomaga.pl/r/od-tosi

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ładna cera! Wyglądasz pięknie bez makijażu!
    Zazdroszczę! :)
    pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero się dokopałam do tego postu i jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)