środa, 17 kwietnia 2013

Liebster Award

Kilka dni temu zostałam nominowana do Liebster Award, a to za sprawą sympatycznej iks_igrek_zet. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie i szybciutko odpowiadam na pytania ;)

Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od iks_igrek_zet:
1. Jak masz na imię i ile masz lat?
Iwona, 22 lata ;)

2. Ulubiony kolor?
Nie mam jakiegoś jednego ulubionego, lubię eksperymentować zarówno z ubiorem jak i makijażem. Ale ostatnio pokochałam pastele, a najbardziej pastelowy róż :P

3. Kiedy masz urodziny?
W czerwcu, dziesiątego.

4. Jaki masz telefon?
Na chwilę obecną Sony Ericsson C510. Po przejściach z moją Avilą odechciało mi się tych wszystkich "wynalazków". Ten telefon jest dla mnie wystarczający - ważne że da się dzwonić i pisać sms'y. 

5. Ulubiony kosmetyk do makijażu?
Nie będzie to chyba odkryciem, ale napiszę to po raz setny - cienie Sleek :) Ale ostatnio zakochuję się też w Duraline Inglota.

6. Ulubiony napój i potrawa?
Chyba nie mam :P Jest kilka rzeczy, których za nic w świecie nie zjem, ale jakiejś naj potrawy chyba nie wymienię, nic mi nie przychodzi na myśl :)

7. Ile rano szykujesz się do wyjścia?
Hmmm, ogólnie rzecz biorąc wstaję o 6, a o 7 muszę już wyjść z domu (w tym zawiera się poranna toaleta, ubranie się, makijaż, fryzura, śniadanie) :) Także chyba nie jest ze mną jeszcze aż tak źle :]

8. Ulubiona bloggerka?
Hmmm nie mam konkretnej ulubionej, zaglądam na wiele blogów, chociaż ostatnio regularnie oglądam filmiki maxineczki na yt.

9. Idealne miejsce na wakacje?
Ciepłe i z dobrym towarzystwem. Nie mam jakiegoś konkretnego ;)

10. Jak długo i dlaczego prowadzisz bloga?
To mnie teraz zmobilizowałaś do sprawdzenia, kiedy napisałam pierwszego posta ;P Pierwszy wpis pojawił się 25.09.2011 (wow). Bloga założyłam na początku z myślą pokazywania swoich wyrobów biżuteryjnych. Z czasem doszły makijaże i recenzje kosmetyków. 

11.Wolisz mieć dużo butów czy dużo torebek?
Ciężkie pytanie, kocham to i to. Ale chyba jednak wygrywają buty :)

Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony serial?
2. Jak dbasz o siebie na co dzień?
3. Jaki kolor na pazurkach nosisz w ostatnim czasie najczęściej?
4. Podkreślone oczy czy usta?
5. Masło czy balsam do ciała?
6. Twój kosmetyczny HIT?
7. Twój ostatni kosmetyczny KIT? 
8. Co jest na pierwszym miejscu Twojej listy "must have"? 
9. Gdzie najchętniej robisz kosmetyczne zakupy?
10. Jaki jest Twój ulubiony film/książka?
11. Ulubiony/a wokalista/tka?

Kogo taguję?
4. K.
11. Crystal Brownie

Chciałam Was jeszcze zaprosić do polubienia mojego FanPage na Facebooku oraz do obserwacji na bloglovin ;)
 

15 komentarzy:

  1. o kochana dziękuje za nominację choć już tyle razy odpowiadałam na Twój tag to chyba odpowiem w którymś wpisie bo pytania bardzo ciekawe zadałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dodam Twój tag do tamtego posta :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)
    dzisiaj już wiem o czym napiszę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje słonko ;) Już brałam udział ale chętnie znów się odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwiec fajny miesiąc na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, rodzice pięknie się wstrzelili :P

      Usuń
  6. okej kochana, odpowiedziałam również na Twoje pytanka :) zapraszam również do odpowiedzenia na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię oglądać Maxineczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja też z czerwca :D
    świetne tag :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, dziękuję ;* na pewno odpowiem niedługo :)

    też miałam przygody z tymi 'wspaniałymi' telefonami i stwierdziłam, że nie ma to jak zwykły tel z klawiszami..

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem, że w pytaniu 11 mam się przyznać kogo "kocham za nic"? ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)