piątek, 5 kwietnia 2013

Mix sznurkowych bransoletek

Jak już zapewne zdążyłyście zauważyć w ostatnim czasie pochłonęło mnie robienie bransolet ze skręcanych sznureczków. Kontynuując te moje skłonności pokażę Wam moje ostatnie wyroby ;) Wszystkie są do nabycia, jeśli któraś z Was jest chętna to zapraszam ;)

Pierwsza z bransolet jest w ciepłych odcieniach pomarańczu, brązu i czerwieni. Wykończona posrebrzanymi elementami i ozdobiona przywieszką w kształcie gwiazdki. 



cena - 16 zł

Druga bransoletka to mix dwóch sznureczków - pastelowego, pudrowego różu i turkusu. Całość wykończona posrebrzanymi elementami, dodatkowo ozdobiona zawieszką w kształcie kluczyka.

cena - 10 zł

Teraz pora na bransoletki z cieniutkich sznureczków. Na pierwszy ogień idzie klasyczne, a obecnie najmodniejsze połączenie kolorów - czerń i biel. Sznureczki ozdobione posrebrzanymi rureczkami i przekładkami.

cena - 7 zł

Kolejna bransoletka - w kolorze nadziei ;P Zielone i kremowe sznureczki ozdobione zawieszką i przekładkami utrzymującymi całość w jednym miejscu ;) Idealne na (ciągle) nadchodzącą wiosnę.

cena - 6 zł

I ostatnia już na dziś nowość - słoneczna, wesoła i bardzo pozytywna żółta bransoleta. Dodatkowo ozdobiona małym słoneczkiem, rureczkami i przekładkami ;)

cena - 7 zł

Istnieje możliwość wykonania bransoletki "na zamówienie" - z Waszą propozycją kolorystyczną :)

16 komentarzy:

  1. piekne sa, ja juz jestem posiadaczka czterech i na tym sie nie skonczy ;D Karolu, szykuj portfel ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza rzeczywiście ognista, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje wyroby :) Ta druga podoba mi się szczególnie :D Jest taka słodziusia <3
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ze sznureczków czarna przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza przywodzi mi na myśl jesień, a druga lato :) tak samo jak ostatnia, która najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooo :D calkiem fajnie sie prezentuja :) ale ja nie nosze, pierscionki to moj nalog :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są :)
    nie umiem zdecydować, która najładniejsza, bo wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarno-biała bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czarno-biała niby najmniej rzuca się w oczy, ale jest taka uniwersalna i za to duży plus dla niej, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam łączyć i mieszać ze soba biżuterię ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są ;D
    Ze sznureczków biało czarnych naaajlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga idealna!:) Zdolna z Ciebie dziewczyna:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)