środa, 24 kwietnia 2013

Nowa współpraca - Marion

Hej!

Dzisiejszy dzień nie dość że słoneczny i cieplutki to na dodatek bardzo zaskakujący. Już jakiś czas temu mailowałam z firmą Marion w sprawie współpracy, jednak nastała cisza. Aż tu nagle dziś do drzwi zapukał listonosz z paczuszką od firmy. Już nie mogę doczekać się testowania tych produktów:


W mojej paczuszce znalazłam:
* spray regenerujący włosy,
* płyn utrwalający fryzurę,
* żel peelingujący do ciała,
* chusteczki do higieny intymnej,
* maseczka z białą glinką odżywczo-łagodząca.

Miałyście może któryś z tych produktów? Co o nich myślicie?

18 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na ich paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na recenzje, bo nie miałam styczności z tą firmą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy i coś czuje że zapowiadają się ciekawe recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :P
    ten żel peelingujący wydaje się być ciewkawy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i czekam na Twoje opinie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O kochana gratuluję :D Jestem ciekawa tego malinkowego spray'u :))
    A z tej firmy mam właśnie Odżywkę stylizującą w piance i jestem nią zachwycona - jest tania, a jak użyję to włosy są super uniesione :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ogolnie to nie przepadam za ta firma;/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulejszyn, z tych produktow nie znam tylo tego utrwalacza, ale to zdasz nam relacje jak sie bedzie spisywal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego używania :) Dla mnie zupełnie nieznane produkty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam żadnej z tych rzeczy,czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ Ci zazdroszczę :) ta firma ostatnio podbija me serce <3
    płukanka octowa bardzo fajnie się u mnie sprawdziła, więc daj znać jak spray działa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy i czekam niecierpliwie na recenzję malinowego spray'u :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, mam ten spray malinowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)