wtorek, 2 kwietnia 2013

Nowości marca

Witam moje kochane po świętach!

Jak samopoczucie? Brzuszki przepełnione? :P Ja czuję się nawet ok, nie zaszalałam aż tak bardzo za stołem (na szczęście!) :) Dziś pokażę Wam moje nowości z ubiegłego miesiąca - dość sporo uzbierało się lakierów do paznokci i zadziwiająco mało kolorówki :]


Zacznę może od najliczniejszej grupy, czyli od lakierów do paznokci ;) W moje łapki wpadło 12 nowych buteleczek z emaliami. Połowę z nich kupiłam w drogeriach Natura ;)
1 - MySecret  nr 156 Exotic Coctail (2,99zł),
2 - Astor Lacque DeLuxe Fuchsia Craze nr 824 (3,99zł-allegro),
3 - Essence NailArt nt 09 Cooper'ize me! (7,99zł),
4 - Kobo nr 22 Sydney (6,99zł),
5 - Kobo nr 13 Prague (6,99zł),
6 - Wibo nr 9 Peaches and cream (5,99zł),
7 - Wibo nr 8 Mint sorbet (5,99zł),
8 - Delia nr 146 (2,99zł),
10 - MySecret Matte Effect top coat (8,99zł),
11 - OPI Purple B30 (Shinybox),
12 - OPI Charged Up Cherry B35 (Shinybox).



Teraz może troszkę o pielęgnacji :P Na dniach LifeStyle w SuperPharm skusiłam się nie tylko na lakier z Delii, ale również na (1) krem BB Soraya (4,99zł), po czym po powrocie do domu załamałam się czytając jego recenzje na blogach. Ja przetestuję go w cieplejsze, letnie dni na opaloną skórę twarzy. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle... Do mojej łazienki trafiły również dwie maseczki z marcowych pudełeczek shinybox z Oriflame oczyszczająca (2) i nawilżająca (3). Z tych samych pudełeczek dostałam również masła do ciała z Delii antycellulitowe (5) i regenerujące (4). Będąc w naturze skusiłam się również na maski+peeling do rąk (6) i stóp (7) z Perfecty (po ok 2zł).



I to co lubię najbardziej - czyli kolorówka ;) Skusiłam się na dwa tusze z Catrice Lashes to kill (za dwa 17zł w promocji). Pierwszy z nich jest mega-czarny, a drugi ma dawać efekt sztucznych rzęs ;) Reszta kolorówki to produkty z Shiny - dwie pomadki z Oriflame  Berry Vogue (3) i Fashionista Pink (4) oraz cienie z Maybelline Color Tattoo 24hr - Endless Purple (6) i Immortal Charcoal (5).


Coś Was szczególnie zainteresowało? O czym chciałybyście poczytać w pierwszej kolejności? :)

11 komentarzy:

  1. ja poprosze recenzje tuszy! najlepiej z porownaniem bo bardzo jestem ciekawa tych produktow marki catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O szalona :D Ja bym chciała te lakiery OPI :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę ci wpadło :D Lakiery SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała zobaczyć te tusze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier Mint sorbet :) Nie ma tragedii :D domowy pedi ma moja mama i to już kolejny-znaczy jest okej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo, a ile lakierów ^^ 12 sztuk to nawet ja przez miesiąc jeszcze nie kupiłam. Nie no raz kupiłam 11 za jednym razem, ale to przez to, że kupiłam zestaw miniaturek z OPI [10 w zestawie] + Essiak przy okazji, ale to wypadek przy zakupach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na coś więcej o tuszach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak! Lustrzanka bardzo ułatwia fotografowanie makijażu, gorzej ze światłem... Przyjaciółka poddała pomysł zakupienia lampy pierściennicowej, to też podobno pomaga :D
    Łaaaa, ile nowości :)) mnie kuszą te cienie Color Tatto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)