piątek, 26 kwietnia 2013

Recenzja - Farmona Sweet Secret - Kokosowy sorbet do mycia ciała

Hej!

W ostatnim czasie staram się "wykańczać" moje zapasy łazienkowe i ostatnio skupiłam się na sorbecie do mycia ciała z Farmony. W mojej kolekcji znalazł się ten w wersji kokosowej.

Cena: około 12 zł
Pojemność: 225 ml
Zapach: słodki kokos i banany
Gdzie kupić? W większości marketów i drogerii


Od producenta:
"Specjalnie opracowana, bogata receptura doskonale myje oraz natłuszcza i wygładza skórę, poprawiając jej kondycję i wygląd. Regularne stosowanie kokosowego sorbetu pod prysznic nie wysusza skóry, doskonale ją nawilża i odżywia, a także na długo pozostawia uczucie świeżości oraz apetycznie słodki, egzotyczny zapach i jedwabiście gładką skórę".



Moja opinia:
Kosmetyk ten dostałam w prezencie, do tej pory jakoś specjalnie nie zwracałam na niego uwagii będąc w sklepie mimo pięknej szaty graficznej. Na początku troszkę się przestraszyłam tego "słodkiego kokosu", bo nie przepadam za zbyt słodkimi zapachami kosmetyków, ale po otworzeniu wieczka moje obawy szybko uleciały. Ale niestety na tym się chyba kończą jego plusy. Kosmetyk jest bardzo rzadki, rozlewa się, spływa z ręki. Co więcej słabo się pieni, można by zaryzykować stwierdzenie, że w ogóle tego nie robi, przez co trzeba używać większą ilość kosmetyku niż zazwyczaj. 
Dobrze myje ciało, niestety zapach jest krótkotrwały, szybko się ulatnia - więc możemy cieszyć się nim tylko podczas mycia. No i najważniejsze - stosunek ceny do ilości produktu, która jest mniejsza niż w większości żeli pod prysznic, wypada bardzo słabo. Za te 12 zł nie będziemy cieszyć się nim zbyt długo. 

Ocena: 3/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Nie, za taką cenę z pewnością znajdę produkt o niebo lepszy, np. żele Palmolive.

17 komentarzy:

  1. marzy mi sie, ale nie moge sie zebrac zeby go kupic;/

    OdpowiedzUsuń
  2. MNie nie zachwycił on w ogóle, zapach tez jest sztuczny , chemiczny ...no i działania jakiego rewelacyjnego brak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama muszę wypróbowac! Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam zadnego kosmetyku z tej firmy :) Musze to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kokos i banany zapach musi być cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. w wersji czekoladowej jestem zakochana, a tej po prostu nie znoszę, szczególnie przez mdlący zapach chemicznego banana ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona seria - pod względem zapachu :) Słabo nawilża, ale pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to bym w ogóle nie wzięła nawet ze względu na zapach, bo nie lubię kokosa :( Chyba, że pachnie bardziej budyniowo, co się często zdarza ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam się skusić na te zapachy z farmony, ale chyba poważnie się zastanowię...

    ps. przepraszam, że dopiero teraz informuję, ale tyram na studiach ostro :D paczuszka dotarla i jestem zachwycona! Dziękuję! :* (przepięknie pachniało wszystko kulą do kąpieli :D)

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę inne zapachy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię wersji zapachowej kokos-banan, wolę sam kokos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli widzę, że nie ma się na co napalać;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)