czwartek, 4 kwietnia 2013

Recenzja - lakier do paznokci Delia Cosmetics nr 146

Hej!

Ostatnio troszkę dałam Wam od siebie odpocząć, a to za sprawą zamieszania przedświątecznego i nawału projektów na uczelni, ale nie cieszcie się za bardzo, już do Was wracam :) Pod poprzednim postem pisałyście, że kupiłam bardzo dużo lakierów, więc o nich postanowiłam dziś napisać. Na pierwszy ogień idzie błękit od Delia Cosmetics:



Cena: ok. 5zł (ja kupiłam w promocji za 2,99zł)
Pojemność: 10ml
Kolor: błękitny - nr 146

Od producenta:
"Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK - kompleksu aktywnych składników wzbogaconycho proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV".



Moja opinia:
Na ten lakier skusiłam się na dniach lifestyle w Super-Pharm. Zazwyczaj omijałam pojemniczki z tymi produktami. Przeglądając dostępne jeszcze kolory zdecydowałam się na błękit, gdyż nie posiadałam w swojej kolekcji lakieru w tym kolorze. Za niewielką cenę otrzymujemy buteleczkę z 10ml produktu - czyli standardowa ilość. Pędzelek jest zwyczajny - raczej wąski i średniej długości - ale bardzo dobrze nakłada się nim emalię na pazurki. Lakier jakby sam delikatnie "rozlewał się" po paznokciu, dzięki czemu po powtórnym przejechaniu pędzelkiem nie tworzą się smugi i inne nieprzyjemne niespodzianki. Po nałożeniu jednej warstwy kolorek na pazurkach jest dość jednolity, jednak pod światło delikatnie prześwituje. Nałożenie drugiej warstwy załatwia sprawę - kolorek jest intensywny, jak w buteleczce, i nic nie prześwituje ;) Lakier trzyma się u mnie około 3 dni - czyli całkiem, całkiem. Jak za takie pieniążki to polecam ;) 


Ocena: 9/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, chciałabym upolować jeszcze kilka kolorków z tej firmy.

Macie może jakieś lakiery z Delii? Jak wrażenia?

16 komentarzy:

  1. Swietny kolor, nigdy nie probowalam lakierow Delia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny kolor ale denerwuje mnie polysk w lakierach delia... ale jak za ta cene to moglabym go przygarnac ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam niebieski na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokryte tym lakierem wyglądają jakby były z plastiku. Takie gładkie, błyszczące! super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też na nie polowałam ale niestety z Złotych jak się ludzie na sp rzucili to pracownicy nie nadążali z dokładaniem towaru o.O
    piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor cudo! I masz prze śliczną płytkę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek. *o* Ja nie maluję często , bo w szkole nie możemy... : /
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny kolorek.
    Hmm w sumie to po Twoim poście stwierdziłam ,ze swoje pazurki tez bym musiała na jakiś kolo pomalować chociaż są one bardzoo króciutkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcie z tym naszyjnikiem w tle, bardzo ładnie się to komponuje. A kolorek świetny, sama podobny teraz mam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek i jaka atrakcyjna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek, nie miałam ich lakierów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)