sobota, 13 kwietnia 2013

Recenzja - Pierre Rene Top Flex lakier do paznokci nr 11

W końcu przyszła pora na recenzję lakieru Pierre Rene. Kupiłam go już dobre kilka miesięcy temu, ale jakoś tak mi zeszło i zawsze było mi do niego nie po drodze. Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził?

Cena: 9-14zł (ja kupiłam go w promocji za 7zł)
Pojemność: 11ml
Kolor: numer 11 Transparent French (transparentny z drobinkami)


Od producenta:
"Formuła tego lakieru została opatentowana z myślą o delikatnych paznokciach. Odżywia płytkę paznokcia oraz zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu. Lakier utrzymuję się na paznokciach do 5 dni, a buteleczka wzbogacona o Click System zapobiega przedwczesnemu wysychaniu lakieru. Hypoalergiczny. Dostępny w 44 kolorach".


Moja opinia:
Lakier do paznokci kupujemy w dużej, solidnej buteleczce o nietypowym kształcie - przekrój butelki ma kształt rombu. Ponadto lakier ten ma charakterystyczne zamknięcie - zawsze nakręcimy go do końca, gdyż na koniec zakręcania pojawia się "kliknięcie". Dzięki temu mam pewność, że lakier jest dobrze zamknięty i nic nie wyschnie. Pędzelek ma długi uchwyt, dzięki czemu dobrze leży w ręce i łatwo się nim operuje. Jego włosie jest długie i dość szerokie, co ułatwia malowanie paznokci. Ja nakładam ten produkt na inne, zazwyczaj ciemniejsze lakiery, np na czarny jak tutaj na zdjęciach:


I jeszcze jeden OGROMNY plus - nie ma problemu ze zmyciem tego lakieru, co często ma miejsce w przypadku lakierów brokatowych. Ten produkt schodzi szybciutko, nie trzeba trzeć zmywaczem, ani go wcierać.


Tak, tak, dobrze widzicie - to jeden i ten sam lakier :P Ciężko było uchwycić na jednym zdjęciu wszystkie kolory, na jakie opalizuje. Na pazurkach miałam prawe całą tęczę: od żółci po pomarańcz, czerwień, aż po zieleń. Wystarczy nałożyć jedną cienką warstwę i efekt jest niesamowity. Tak pomalowane paznokcie trzymają się spokojnie około 4-5 dni. Jak dla mnie - ideał ;) 

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Jeżeli uda mi się wykończyć tą sporą buteleczkę to z pewnością sięgnę po kolejną :)

16 komentarzy:

  1. wygląda ślicznie, bardzo nietypowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się mu przyjrzeć bliżej, bo takiego cudaka szukam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zarąbisty jest przygarnęłabym go z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolor, taki niespotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na nazwie prawie język połamałam ;p
    Ale recenzja zachęca do zakupu ;)
    I tym bardziej,że się tyle trzyma!
    Dla mnie standardowa żywotność lakieru to 2 max 3 dni ;P
    I jeszcze brak problemów związanych ze zmywaniem.
    Po prostu ideał!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda!*.* i te kolorki jakie tworzy :D no magiczny jest :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bosko!! :D Uwielbiam mieniące lakierki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. rzadko kiedy używam takich rzeczy do ozdabiania ale ten fajny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do niedawna sama byłam nieświadoma tych błędów, a są moim zdaniem tragiczne w skutkach czasem ;p

    W buteleczce lakier kojarzy mi się ze śniegiem ;x Natomiast na paznokciu świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, w pewnej chwili zwątpiłam, czy to ten sam lakier. Lakier daje świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)