wtorek, 16 kwietnia 2013

Wyniki rozdania!!! :)


Hej ;)

Dokładnie 14 kwietnia o godzinie 23:59 zamknęłam moje rozdanie, w którym mogłyście wygrać:
*paleta 12 cieni Technic Electric Beauty,
*mleczko oczyszczające Perfect Beauty Farmona,
*płynna pomadka Delia nr 10,
*kula do kąpieli "lilia",
*próbka bazy pod makijaż L'oreal,
*lakier do paznokci Poezja nr 14,
*komplet biżuterii decoupage - bransoleta i kolczyki,
*zestaw ozdób do paznokci/makijażu (2x brokaty, 2x pieguski, 1x mix fimo).


Do rozdania zgłosiło się 80 osób, czym byłam nieco zszokowana ;) Nie wiedziałam, że rozdanie będzie cieszyło się aż takim powodzeniem. Mam nadzieję, że nowi obserwatorzy i fani na fb nie znikną w niewyjaśnionych okolicznościach, i że będą czasem się udzielać (zarówno tutaj jak i na fb) :)

Dobra, już nie przedłużam :P Czas podać wyniki - otóż zwycięzcą, a raczej zwyciężynią rozdania jest....


Crystal Brownie! Gorąco gratuluję Ci kochana! Już biorę się za skrobanie wiadomości do Ciebie, przygotuj się :)

Dziękuję Wszystkim uczestnikom za udział i strzeżcie się - za jakiś czas może pojawić się kolejna niespodzianka dla Was ;)

22 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! jestem przeszczęśliwa! dziękuję :))))))))))) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    a tak niewiele mi brakło... może następnym razem się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, było tak bliziutko! Gratuluję serdecznie wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)nagroda jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo :) w znajome rączki wpadła nagroda :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam blisko :D ale ostatnio nie mam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :) a ja oczywiście się zgapiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)