poniedziałek, 27 maja 2013

Makijaż - wiosenne uniesienie

Dziś kolejny post z cyklu "dawno o tym nie pisałam..." :) W ostatnim czasie w makijażu oczu stawiałam raczej na minimum - odrobina brązowego i beżowego cienia oraz tusz do rzęs. Dziś jednak coś mnie "tknęło" i postanowiłam rozweselić ten szary i deszczowy dzień pomarańczowymi powiekami. W roli głównej zagrała paletka Sleek Respect. 


Jakich kosmetyków użyłam?
* podkład Rimmel Match Perfection,
* puder Synergen,
* baza pod cienie Hean,
* cienie z paletki Sleek Respect,
* tusz do rzęs Catrice "Lashes to kill - Ultra Black",
* róż do policzków Revlon "Matte blush" nr 002,
* mapka brązująca Sensique nr 105,
* zestaw do stylizacji brwi Manhattan.



W kolejce czeka dla Was recenzja tuszu do rzęs Catrice (użytego w tym makijażu) - stosuję go już dość długo i myślę, że mogę co nieco o nim napisać ;)

I chciałam się jeszcze pochwalić, że dziś dostałam pierwszy urodzinowy prezent (jeszcze raz dziękuję Madziu ;*) - z małym wyprzedzeniem, ale pochwalę się dopiero dziesiątego, razem z resztą podarków ;P

21 komentarzy:

  1. Prześliczny :) niestety pogoda nas nie rozpieszcza ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczęłam się lubować w pomarańczach i takich ciepłych odcieniach na powiekach :D
    przepiękny! i cudowne przejście kolorów, mistrzyni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u ciebie to tak jakoś fajnie wygląda, ja jak pomaluje oczy na taki kolor to czuje się dziwnie i czuje, że wyglądam dziwnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a na żywo pewnie jeszcze lepiej wygląda ;) zrób makijaż z turkusikiem,proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądają pomarańcze z Twoimi oczkami :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny make- up! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle wyszło Ci perfekcyjnie- ja nadal tak nie umiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie, naturalnie- wiosennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. http://anotherworldoflove.blogspot.com/2013/05/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny :) Ostatnio bardzo lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, wiosenny makijaż :) Podoba mi się przejście pomarańczy i różu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny,podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)