środa, 29 maja 2013

Szaleństwo w Rossmannie - promocja -40%

Zapewne już na niejednym blogu spotkałyście się z zakupami dziewczyn z Rossmanna. Przez ostatni czas na blogowym facebooku przypominałam Wam o promocji obowiązującej do dzisiaj - promocji -40% na wszystkie kosmetyki do pielęgnacji twarzy oraz do makijażu. Ci, którzy śledzą mój profil mogli podejrzeć moje częściowe zakupy. Do zakupów zrobiłam kilka podejść - za każdym razem coś przyniosłam ze sobą do domu :)

A teraz dokładnie opiszę Wam, co trafiło do mojego koszyka...


Zacznę od pielęgnacji twarzy. Cały czas poszukuję swojego idealnego płynu do demakijażu oczu i postanowiłam skusić się na płyn od Lirene. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Do codziennego oczyszczania twarzy wybrałam morelowy peeling od Soraya oraz krem do mycia skóry zanieczyszczonej z Synergen. Nie miałam nigdy tych produktów, ale taka obniżka to świetna okazja, żeby poznać nowe produkty! :)

Kolejna porcja pielęgnacji - na co dzień nawilżający krem do twarzy Soraya oraz maseczki oczyszczające - z Synergen oraz od Siarkowa Moc. W promocji znalazły się również masełka do ust Nivea - mam już w swojej kolekcji malinowe, ale temu karmelowemu nie mogłam się oprzeć (pachnie obłędnie!).

Powinno być "masło do ust" Nivea karmelowe ;P

Pora na kolorówkę ;) Skusiłam się na 3 nowe podkłady - wystarczy mi ich chyba na rok, albo i dłużej :P Kupiłam już wypróbowany "Wake me up" od Rimmel, który świetnie sprawdza się u mnie wiosną i latem. Po przeczytaniu opinii w internecie postanowiłam wrzucić do koszyka także podkłady Bourjois "123 Perfect" oraz Rimmel "Match Perfection". Mam nadzieję, że się sprawdzą, choć tego Bourjois chyba wzięłam odrobinę za ciemny i będzie musiał poczekać do lata, aż troszkę się opalę ;)


Kolejna część kolorówki - mój ukochany puder sypki Manhattan i kilka premier w mojej kosmetyczce. Postanowiłam przetestować bazę silikonową Wibo, puder w kompakcie Synergen (który już polubiłam!). Skusiłam się także na róż do policzków marki Rimmel "Match Perfection" i korektor w płynie Miss Sporty.


I na koniec lakiery do paznokci - wszystkie pochodzą z kolekcji Lovely "Gloss like gel". Wybrałam fiolet, róż i zieleń.

A Wy kochane zaszalałyście w Rossmannie? Mnie troszeczkę poniosło, ale będę miała teraz w czym przebierać :)

17 komentarzy:

  1. też byłam,ale aż tak się nie obkupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupki :) zaszalałaś z podkładami:) ja kupiłam BB rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś! ;-)

    Ładne kolory mają zielony i fioletowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy :)
    bardzo podobają mi się kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. foto2: jak to nivea masło do ciała karmelowe? ;D jakby takie bylo juz staloby na mojej polce ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore te Twoje zakupy;) Lakiery świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja skisilam sie na czekoladowy bronzer z Bourjois;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy tez kupiła Rimmla Wake Me Up bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ochotę jeszcze wczoraj napaść na Rossmann, ale nie dałam rady ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba każdy ma już puder synergen tylko nie ja :( muszę to nadrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę kilka naprawdę fajnych produktów;) Widzę, że troszeczkę poszalałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O skubana pół Rossmana wyniosła :D Ja kupiłam jedynie szminke xD Kolor wściekły ale wszystko pokażę niedługo na blogu xD

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam kosmetyków z serii kolagen&elastyna firmy Soraya i jestem z nich bardzo zadowolona. Krem z tej serii naprawdę super nawilża i wygładza moja skore. nie uczula, nie podrażnia nie zapycha Polecam super produkt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)