czwartek, 23 maja 2013

Szkatułka decoupage z białymi różami

Już dawno nie pojawiały się na blogu moje prace, więc najwyższy czas to zmienić. Jakiś czas temu moja koleżanka wspomniała, że potrzebuje szkatułki na swoje biżuteryjne drobiazgi. Wybrała sobie wzór, którym szkatułka ma być ozdobiona - białe róże - a cała reszta to moja fantazja. Początkowo nie miałam pomysłu, jak wkomponować róże w całość, jak i gdzie je ułożyć. I wtedy przypomniało mi się, że ostatnio zamówiłam szablony do farb - w końcu czas najwyższy je wykorzystać ;)

Szkatułka ma 16 przegródek, dzięki czemu można zaprowadzić porządek w swojej biżuterii. Jej wymiary to: długość - 25cm, szerokość - 28cm, wysokość 9cm. Oto jak prezentuje się całość:



cena:
szkatułka - 90 zł

Do kompletu zrobię jeszcze świeczniki i chustecznik, więc za jakiś czas zobaczycie kolejne wytwory z tym motywem :)

18 komentarzy:

  1. Kobieto! Jaki Ty masz talent! Zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ja już ci mówiłam, że przez Ciebie kiedys zbankrutuje, jak będziesz robiła takie cacuszka?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra!! bardzo mi sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jak zwykle :)

    Ja niestety jestem za niska na maxi, choć dzisiaj byłam w Stradivariusie i widziałam bardzo ładne maxi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszła ;D
    Też chciałam się zabrać za robienie czegoś takiego tylko najpierw muszę pomyśleć o kupieniu farb itp :D

    OdpowiedzUsuń
  6. byłabym bardzo zadowolona na miejscu koleżanki :)
    a u mnie zmiany, zmiany, pewnie coś jeszcze wykombinuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zaprosiłam Cię do udziału w paznokciowej akcji;) Szczegóły u mnie http://sluchajserca.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html
    ;);**

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa, mam taką po herbacie, tylko oczywiście bez ozdabiania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ;) dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)