środa, 5 czerwca 2013

Dzikie wyzwanie - tydzień 1: tygrys!

Kilka dni temu Orlica wystartowała z nowym makijażowo-manicurowym wyzwaniem. Co tydzień mamy za zadanie dodanie makijażu lub pazurków z wybranym motywem zwierzęcym. W pierwszym tygodniu obowiązują kolory tygrysa. Oto moja inspiracja:



I moja interpretacja tygrysa na powiekach! ;)



I zbliżenie na oczy:




W końcu mam mobilizację do malowania i dodawania postów tego typu ;) Już biorę się rozmyślanie nad wyzwaniem kolejnego tygodnia - kameleona.

19 komentarzy:

  1. Ty Tygrysie :D mrrrau ^^
    bardzo podobają mi się dwie kreski przy zewnętrznych kącikach oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż!! Świetny pomysł, świetne wykonanie i kolory idealnie dobrane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trygrysie te kolorki uzyłaś :) podoba mi sie ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle to tak dawno ale to dawno mnie tu nie było :(
    A po drugie piękny makijaż :)
    Już się trochę naoglądałam tych cudaków przez Was tworzonych i jestem pod wrażeniem ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jest beznadziejny do zmycia... podziała na niego dobrze chyba metoda na folię, bo samym zmywaczem i wacikiem nie dałam rady, ale pewnie walnę jakąś recenzję jak czas pozwoli ;)
    świetne wykonanie! nie poszłaś na łatwiznę i nie zrobiłaś tych typowych pręgów tygrysa :D idealnie dobrane kolory, piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kochana muszę polecić Ci bazę pod lakiery brokatowe z essence (jakiś czas temu recenzowałam ją u siebie). Idealnie sprawdza się do takich wynalazków ;)

      Usuń
  6. Piękny makijaż :) otagowałam Cię do zabawy "co znajduje się w mojej torebce" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to lecę szukać, bo wstyd sie przyznać, ale nie miałam pojęcia o takich wynalazkach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku, przepiękny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż prześliczny, największy efekt zrobiła chyba podwójnie wyciągnięta kreska przełamana białym. Wygląda to bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż :) Dodałabym chyba więcej pomarańczy :) Ale kreski są genialne!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne oczyska!
    żałuję, ale nie potrafię się malować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twoje tygrysie oko ;) tym bardziej, że można z takim okiem wyjść z domku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)